با رزومه ساز ایران تلنت در چند دقیقه یک رزومه حرفه‌ای بنویسید

ساخت رزومه همیشه یکی از بزرگترین چالش کارجویان بوده است. رزومه ساز ایران تلنت به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، رزومه‌ای استاندارد آماده کنید
دوشنبه، 10 مرداد 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
با رزومه ساز ایران تلنت در چند دقیقه یک رزومه حرفه‌ای بنویسید
اکثر مدیران استخدام بر این موضوع تاکید دارند که رزومه مهم‌ترین فاکتور در تعیین افراد برای راه‌یابی به مرحله مصاحبه و حتی امضای قرارداد همکاری است. اما آیا می‌دانستید که برخی از مدیران استخدام ممکن است بیش از 100 رزومه را در کمتر از چند دقیقه بررسی کنند و بهترین‌ها را از میان آنها غربالگری کنند؟

این بدان معناست که یک مدیر استخدام ممکن است تنها چند ثانیه برای بررسی هر یک از آنها وقت بگذارد. به همین خاطر، بدیهی است که بخواهید رزومه‌تان در میان رزومه‌های انتخاب شده باشد.

اولین برداشت مدیر استخدام از شما توسط رزومه شکل می‌گیرد. یک متن و ساختار خوب می‌تواند برگ برنده شما برای راه‌یابی به مرحله مصاحبه باشد. اگر رزومه‌ای حرفه‌ای و کامل بسازید، می‌توانید از آن در مصاحبه و حتی مراحل بعدی نیز استفاده کنید. اما چطور می‌توان رزومه‌ای استاندارد و حرفه‌ای ساخت؟

در این مقاله شما را با یکی از رزومه سازهای استاندارد و البته رایگان آشنا خواهیم کرد که با کمک آن می‌توانید رزومه‌ای حرفه‌ای بسازید و نظر مدیران استخدام را جلب کنید.
 

ساخت رزومه‌ی استاندارد و حرفه‌ای با رزومه ساز ایران تلنت

ایران تلنت از وب‌سایت‌های پیشرو در حوزه کاریابی است و همیشه به دنبال ارائه راه‌کارهای نوین به کارجویان برای آسان‌تر کردن فرایند استخدام بوده است. از آنجایی که ساخت رزومه‌ی حرفه‌ای و استاندارد یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر کارجو باید انجام دهد،

ایران تلنت این کار را برای آنها آسان کرده است و با رزومه ساز خود این امکان را برای کارجویان فراهم کرده که بتوانند سند بازاریابی خود را به شکل حرفه‌ای و استاندارد آماده کنند.

ساخت رزومه کاری با رزومه ساز ایران تلنت کاملا رایگان است و همچنین بر اساس راهکارها و استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. به همین خاطر، با ساخت رزومه در ایران تلنت می‌توانید شانس خود را برای راه‌یابی به مراحل بعدی استخدام بیشتر کنید و نظر کارشناسان استخدام و مدیران استخدام را جلب کنید.

ساخت رزومه حرفه‌ای در ایران تلنت باعث می‌شود که بهتر دیده شوید و همچنین شانس استخدام را بعضا تا 70 درصد افزایش دهید. با ساخت رزومه در ایران تلنت، علاوه بر داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد، همچنین این مزیت را دارید که رزومه خود را در معرض دید مدیران بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران تلنت قرار دهید.

این می‌تواند شانس شما را برای استخدام در این شرکت‌ها افزایش دهد. علاوه بر این، در ایران تلنت می‌توانید رزومه خود را به دو زبان انگلیسی و فارسی آماده کنید و این به شما کمک می‌کند تا رزومه خود را هم برای فرصت‌های شغلی داخلی و هم برای شرکت‌های بین المللی ارسال کنید.

مراحل ساخت رزومه در ایران تلنت

ساخت رزومه همیشه یکی از بزرگترین چالش کارجویان بوده است. از طرفی، کارجو باید رزومه را با توجه به شرح شغلی آماده کند و این می‌تواند زمان زیادی از او بگیرد. رزومه ساز ایران تلنت به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، رزومه‌ای استاندارد آماده کنید و آن را در هر زمان و با هر موقعیت شغلی تغییر دهید.
 

برای ساخت رزومه در ایران تلنت باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ثبت نام در ایران تلنت و وارد شدن به حساب کاربری
  • ویرایش مشخصات در حساب کاربری
  • وارد کردن اطلاعات مانند سوابق کاری، مهارت‌ها،‌ مدرک تحصیلی و ...
  • ستاره گرفتن رزومه شما در ایران تلنت

مزایای ساخت رزومه در ایران تلنت

همان‌طور که عنوان کردیم، استفاده بهینه از زمان یکی از مهم‌ترین مزایایی است که ساخت رزومه در ایران تلنت دارد و این می‌تواند به کارجو کمک کند تا باقی زمان خود را برای یادگیری مهارت‌های بیشتر بگذارد.
 

اما مزایای ساخت رزومه با کمک رزومه ساز ایران تلنت به این یک مورد ختم نمی‌شود و دیگر مزایای آن عبارت است از:

  1. ورود به بانک رزومه میلیونی ایران تلنت و دسترسی کارفرمایان به رزومه شما
  2. ساخت رایگان رزومه
  3. افزایش شانس استخدام خود تا %70
  4. دسترسی به رزومه در هر زمان و اعمال تغییر در آن
  5. ساخت رزومه در هر مکان رزومه و ارسال آن برای کارفرمایان و فرصت‌های شغلی
  6. حذف بخش‌های مازاد در رزومه با کمک رزومه ساز استاندارد ایران تلنت
  7. عدم گم شدن رزومه
  8. امکان خروجی PDF از رزومه
  9. ارسال رزومه برای موقعیت‌های شغلی موجود در وب‌سایت ایران تلنت
  10. داشتن دو نسخه فارسی و انگلیسی رزومه

اگر به دنبال این هستید که هر چه سریع‌تر وارد بازار کار شوید، با این روش رزومه خود را به شکل حرفه‌ای بسازید و آن را برای تک تک موقعیت‌های شغلی مرتبط با رزومه خود ارسال کنید. برای ساختن رزومه به زبان فارسی و انگلیسی به صورت رایگان به سایت کاریابی ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com/cv  مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما