از کدام شهرهای ایران به دبی پرواز وجود دارد؟

هواپیمایی قطر و ایران ایر پروازهای بدون توقف از اهواز به دبی ارائه می‌دهند. این پرواز حدودا 2 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد.
دوشنبه، 26 دی 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
از کدام شهرهای ایران به دبی پرواز وجود دارد؟
دبی شهر توریستی مهمی در خاورمیانه است که زمانی شاید کسی باور نمی‌کرد به این سرعت این شهر اماراتی در دنیا بر سر زبانها بیفتد و گردشگرانی را از گوشه کنار دنیا جذب خود کند.

دبی اکنون یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیاست که روزانه افراد زیادی چه به قصد تجارت، چه برای تفریح به آن سفر می‌کنند. همین محبوبیت سفر به دبی به خصوص نزد ایرانیان سبب شده تا از شهرهای مختلف کشورمان پروازهایی به دبی برقرار شود. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با پرواز دبی از شهرهای مختلف کشورمان آشنا کنیم.

 
از کدام شهرهای ایران به دبی پرواز وجود دارد؟
 

ایرلاین ها

روزانه تعداد زیادی پرواز به مقصد دبی با ایرلاین‌های معتبر بین‌المللی انجام می‌شود. از کشور ما نیز با ایرلاین ‌های ایر عربیا، ماهان، ترکیش، امارات، فلای دبی، عمان ایر، کویت، لوفتهانزا، آنادولو جت و قطر پرواز از شهرهای مختلف به دبی انجام می‌شود.

از این میان هواپیمایی ماهان، ارزانترین بلیط دبی را ارائه می‌دهد، اما هواپیمایی امارات محبوب‌ ترین ایرلاین در سفر به دبی است.

پرواز مشهد دبی

مشهد شهر بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان و آرامگاه فردوسی، شهر سنگ فیروزه و زعفران، با مردمی خونگرم یکی از شهرهای مبدا پرواز به دبی محسوب می‌شود. سفر از مشهد از شمال شرقی ایران به دبی، همسایه جنوبی کشورمان 2 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد و مسافت آن 1285 کیلومتر است.

هواپیمایی‌های فلای دبی، امارات و ایرعربیا پرواز از مشهد به دبی ارائه می‌دهند. بسته به نوع ایرلاین، این پرواز بدون توقف یا حداقل یک توقف دارد. همه پروازهای فلای دبی از مشهد به دبی بدون توقف هستند، اما قطر ایرویز یک توقف در قطر و کویت ایرویز نیز یک توقف در کویت دارد.

پرواز قشم دبی

جزیره زیبای قشم در جنوب کشورمان، به لحاظ مسافت به دبی بسیار نزدیک است. از جزایر ناز قشم تا جزایر دبی می‌توانید با پرواز 55 دقیقه‌ای سفر کنید. از میان ایرلاین‌های پرواز دبی، هواپیمایی قشم ایر اصلی‌ترین ایرلاین در پرواز قشم به دبی است. این هواپیمایی شنبه و دوشنبه‌ها پرواز 175 کیلومتری از قشم به دبی دارد.

پرواز اهواز دبی

اهواز شهر جنوبی کشورمان و از قدیمی‌ ترین شهرهای خوزستان، شهری که بخش گسترده‌ای از نفت کشور در کارخانه‌های آن تولید می‌شود، یکی از شهرهایی است که پروازهای بسیاری به دبی دارد. هواپیمایی قطر و ایران ایر پروازهای بدون توقف از اهواز به دبی ارائه می‌دهند. این پرواز حدودا 2 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد.

پرواز بندرعباس دبی

بندرعباس شهر بزرگ در نزدیکی خلیج فارس است که فاصله کمی هم با دبی دارد. بسیاری از کسانی که قصد سفر به جزایر قشم و هرمز دارند، سفر خود را از بندرعباس آغاز می‌کنند. از دیرباز رفت و آمدهای بسیاری بین دبی و این شهر به دلیل موقعیت تجاری این شهر بندری انجام می‌شد.

امروزه هم با ایرلاین‌ های فلای دبی و ایران ایر می‌توانید از بندرعباس در مدت یک ساعت خود را به دبی برسانید.

 
از کدام شهرهای ایران به دبی پرواز وجود دارد؟
 

پرواز لار دبی

لارستان در بخش جنوبی استان فارس و از شهرهای مرکزی ایران است. این شهر در همسایگی هرمزگان و بندرعباس قرار گرفته و به دلیل قرار گرفتن در دامنه‌های رشته کوه زاگرس، طبیعت زیبا و آب و هوای خنک دارد.

موقعیت استراتژیک لارستان سبب شده تا شهروندان دبی سفرهای زیادی به دبی داشته باشند و از لارستان هم عده زیادی چه به قصد گردش و چه سکونت به دبی سفر کنند.  بلیط لار به دبی را می‌توانید با ایرلاین‌های ایران ایر، قشم ایر، فلای دبی، ایرعربیا، تهیه کنید. مسافت هوایی در این پرواز 284 کیلومتر است که 1 ساعت و 10 دقیقه طول می‌کشد.

پرواز شیراز دبی

شیراز و دبی هر دو از شهرهای توریستی معروف در دنیا هستند. بنابراین دور از انتظار نیست که پرواز بین این دو شهر برای جابجایی مسافران برقرار باشد. کسانی که می‌خواهند از جوار آرامگاه حافظ و سعدی به دیدن برج ‌العرب بروند. از بازار وکیل به مراکز خرید دبی بروند و از شهر تاریخی شیراز به قصد دیدن شهر مدرن دبی سفر کنند.

هواپیمایی کیش، فلای دبی، قشم ایر، ایرعربیا و امارات پرواز مستقیم از شیراز به دبی ارائه می‌دهند. ارزانترین ایرلاین‌ های این پرواز کیش، سلام ایر، ایران ایر و ماهان هستند. سلام ایر یک توقف در مسقط دارد و در صورتی که با پرواز ترکیش سفر کنید، در استانبول توقف خواهد داشت.
 

پرواز اصفهان دبی

شهر تاریخی اصفهان که با وجود آثار باستانی از دوران مختلف تاریخی از هخامنشیان تا پس از اسلام، خود مقصد گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیاست، پروازهای هوایی به طول 899 کیلومتر به مقصد دبی دارد تا اصفهانی‌ها را یک ساعت و 50 دقیقه‌ای به دبی برساند.

هواپیمایی‌های فلای دبی، ترکیش و قطر از جمله ایرلاین‌ هایی هستند که از اصفهان به دبی پرواز دارند. ترکیش با یک توقف در استانبول و قطر ایرویز دو توقف در دوحه و کویت دارد.


 
از کدام شهرهای ایران به دبی پرواز وجود دارد؟
 

پرواز ارزان از شهرهای ایران به دبی

دبی به عنوان شهری در حاشیه خلیج فارس که هم مشترکات فرهنگی با ایرانیان دارد و هم موقعیت استراتژیک مهمی به لحاظ تجاری و سیاسی در منطقه دارد، مقصد پروازهای متعدد از ایران است.

برای کسانی که ترددهای بسیاری بین ایران و دبی دارند، مهم است که بلیط هواپیما را بتوانند با قیمت مناسب تهیه کنند. فرقی نمی‌کند بلیط از تهران به مقصد دبی تهیه می‌شود یا بلیط لار به دبی یا دیگر شهرهای ایران، با چند کلیک ساده می‌توان ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد دبی را تهیه کرد.

فلای تودی یک منبع مطمئن و شناخته شده در زمینه فروش بلیط هواپیماست که با دسترسی به ایرلاین ‌های معتبر داخلی و خارجی، بلیط دبی را با بهترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تنها کافی است در وب سایت فلای تودی، مبدا و مقصد و زمان سفر را مشخص کنید تا به لیستی از پروازها به مقصد دبی از شهر مبدا خود دست پیدا کنید.

فیلترهای جستجو و ابزارهایی که در فلای تودی در اختیار شما قرار می‌گیرد، کمک می‌کند تا ارزانترین بلیط‌ ها را پیدا کرده و خریداری کنید. بلیط هواپیما را با کارت عضو شتاب خریداری کرده و از پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی بهره‌مند شوید.

هر زمان از سال که قصد سفر به دبی را دارید، چه تابستان باشد و زمان ارزانی و چه فصل بهار که فصل پرگردشگر دبی است، بهترین قیمت بلیط هواپیما دبی را در فلای تودی پیدا می‌کنید. تنها کافی است پس از ورود به وبسایت، راهنمای خرید بلیط را مطالعه کنید و مراحل خرید را انجام دهید تا بلیط به آدرس ایمیل شما ارسال شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.