بررسی نوت 11 پرو پلاس شیائومی 5G، میان رده با ظرفیت باتری و سرعت شارژ باتری بالا

ردمی نوت 11 پروپلاس فایو جی، نسبت به امکانات و کیفیتی که داره، ارزش خریدش بسیار بالاست.
دوشنبه، 1 اسفند 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بررسی نوت 11 پرو پلاس شیائومی 5G، میان رده  با ظرفیت باتری و سرعت شارژ باتری  بالا
ردمی نوت 11 پرو پلاس فایوجی، یکی از بهترین میان‌رده‌های حال حاضر بازاره که علاوه بر پشتیبانی از شبکه مخابراتی 5G ، از قابلیت‌های ویژه و خوبی برخورداره. سری ردمی نوت شیائومی، همیشه به قیمت مناسب در کنار امکانات ویژه معروفه و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G ، از این قاعده مستثنی نیست.

این گوشی هوشمند در سه ماهه پایانی 2021 رونمایی شد که خانواده ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 پرو را تکمیل می‌کنه. بعضی از مشخصات ردمی نوت 11 پرو پلاس در حد و اندازه‌های یک گوشی پرچمدار ظاهر میشن که از جمله آنها می‌تونیم به شارژ سریع 120 وات اشاره بکنیم. شیائومی مدعی شده که این تکنولوژی می‌تونه باتری گوشی را در عرض 15 دقیقه به‌طور کامل شارژ کنه.

ابعاد این گوشی نیز تقریبا هم‌اندازه ردمی نوت 11 پرو هست. این دستگاه از نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی بهره می‌بره. از دیگر مشخصات نمایشگر ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌توان به روشنایی 1200 نیت اشاره کرد که برای یک گوشی میان‌رده، فراتر از انتظار است.

طراحی این گوشی مثل دیگر هم خانواده‌های موجود در بازارش، واقعا بی نقص و زیباست. ظاهر کلاسیک و لبه‌های تخت این گوشی، در کنار پنل پشتی شیشه‌ای، حس یه گوشی پریمیوم و ممتاز رو به کاربر القا می‌کنه.

این گوشی از نظر ظاهری به گوشی‌های دیگر سری ردمی نوت 11 شباهت داره و تفاوت ظاهری اصلی آنها، در ماژول دوربین است. پنل پشتی و اصلی گوشی به‌صورت تخت طراحی شده و هیچ‌خمیدگی در فریم گوشی دیده نمی‌شود؛ البته چهار گوشه دستگاه کمی انحنا دارند.

این گوشی هوشمند در ابعاد 163.7×76.2×8.3 میلی‌متر و وزن 204 گرمی ساخته شده. در قسمت بالای این گوشی لوگوی JBL نیز هکاکی شده که خبر از همکاری شیائومی و برند محبوب جی بی ال رو در زمینه‌ی تیونینگ سیستم صوتی ردمی نوت 11 پرو پلاس رو میده.

قیمت ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی 128 رم 6

 

ردمی نوت 11 پرو پلاس از سه سنسور دوربین بهره‌منده؛ دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی واید با دیافراگم f/1.9، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4. این دقیقا همان تنظیمات دوربینی هست که در گوشی ردمی نوت 11 پرو نیز دیده میشه؛ البته این گوشی از یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز بهره می‌بره.

باید گفت در زمینه‌ی عکاسی، این گوشی همون چیزیه که توی بازه‌ی قیمتی خودش باید داشته باشه و ردمی نوت 11 پرو پلاس عکسای خوبی رو می‌تونه براتون به ثبت برسونه.
در زمینه‌ی فیلمبرداری هم این گوشی حرفی برای گفتن باقی نذاشته و میتونه تصاویر رو با رزولوشن 4K به ثبت برسونه.


دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ردمی نوت 11 پروپلاس نیز یکی از بهترین‌ها در این بازه‌ی قیمتیه و اگه به دنبال یه میان‌رده با دوربین سلفی با کیفیت هستین، بدون تردید به سراغ این گوشی بروید.

از نظر سخت افزاری هم این گوشی یکی از بهترین گوشی‌ها نه فقط در بین رقبای هم قیمت خودش، بلکه از رقبای بالاتر از خودش هم عملکرد بهتری داره. این گوشی از تراشه میان‌رده مدیاتک دایمنسیتی 920 بهره می‌بره.

توانایی این گوشی در اجرای بازی‌ها نیز قابل قبوله و می‌‌تونه چندین برنامه رو به ‌صورت همزمان، اجرا بکنه. هم چنین از پشتیبانی این گوشی از شبکه ارتباطی 5G هم نباید غافل بشیم که در این بازه‌ی قیمتی یک امتیاز مثبت به حساب میاد.

طبق تست‌های انجام شده، بازی‌های آسفالت و پابجی موبایل روی این گوشی در بالاترین کیفیت و بدون کمترین لگ و باگ ممکن اجرا شدن و تنها مشکلی که گوشی در حین اجرای این بازی‌ها داشته مقداری افزایش حرارت بوده که در گوشی‌های امروزی این موضوع امری طبیعی و اجتناب ناپذیر محسوب میشه.

 

قیمت ردمینوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی 256 رم 8





 در این گوشی هوشمند از باتری 4500 میلی‌آمپرساعت استفاده شده که تا یک روز دوام میاره. اگر کاربر معمولی هستین و برای نیازهای روزانه از گوشی استفاده می‌کنید،‌ احتمالا روزی یک‌بار نیاز دارن که گوشی را شارژ کنید.

این گوشی از سیستم فست شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کنه که به واسطه‌ی وجود این فناوری، ردمی نوت 11 پروپلاس در عرض تنها 15 دقیقه مسیر صفر تا صد درصد باتری رو طی می‌کنه که واقعا اعجاب انگیزه.
 
 
از نظر نرم افزاری هم این گوشی با اندروید 11 سوار بر رابط کاربری MIUI 12.5 پا به بازار گذاشته که به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک بسته‌ی به‌روزرسانی جدید شامل اندروید 12 رو دریافت کنه.

اما از نظر عملکرد نرم‌افزاری خیالتون راحته راحت باشه؛ شیائومی بعد از سامسونگ یکی از بهترین رابط‌های کاربری رو میان تمام گوشی‌های اندرویدی داره و قابلیت‌های شخصی سازی فراوانش سبب شده تا کار کردن باهاش خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر می‌کنید لذت بخش باشه.

و اما برسیم به اسپیکر! اسپیکرهایی که توسط برند محبوب و نامدار JBL تیونینگ شده و به جرات میشه گفت ردمی نوت 11 پرو پلاس یکی از بهترین سیستم‌های صوتی رو بین تمام گوشی‌های موجود در بازار داره.

توی این قسمت شیائومی همیشه حرف برای گفتن زیاد داره؛ همونطور که توی پرچمدارهای خودش برای تیونینگ اسپیکرا از برند مطرح و غول Harman Kardon  کمک می‌گیره، حالا می‌بینیم که توی میان‌رده‌ها هم با جی بی ال همکاری کرده و حسابی روی سیستم صوتی استریو گوشیش مانور داده.

قیمت ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی 128 رم 8



اگر بخواهیم یه جمع بندی کلی داشته باشیم، باید بگیم که ردمی نوت 11 پروپلاس فایو جی، نسبت به امکانات و کیفیتی که داره، ارزش خریدش بسیار بالاست. نقاط قوتی مثل: دوربین با کیفیت، سیستم صوتی یونیک و جذاب، عملکرد خوب سخت افزاری و نرم‌افزاری، صفحه نمایش با کیفیت، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و خوش ساخت بودن گوشی، همه و همه دلایلی هستند که به ما اثبات می‌کنند این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

بدون شک بین تمام رقبای موجود در بازار، نه تنها این مدل، بلکه تمام مدل‌های عضو خانواده‌ی ردمی نوت 11 ارزش خرید بسیار بالایی دارند و بسته به نیاز خودتون، می‌تونید یکی از اونا رو انتخاب و برای خریدشون اقدام کنید.

برای خرید ردمی نوت 11 پرو پلاس فایوجی فقط کافیه روی این لینک کلیک کنید و پس از ورود به صفحه‌ی محصول و مطالعه‌ی بررسی تخصصی گوشی، این میان‌رده‌ی جذاب و پر امکانات رو از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ، با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی تهیه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.