شرایط اقامت سولو افراد زیر ۱۸ سال در هتل

درصورتی‌که قرار باشد مهمانی به‌ صورت شبانه در اتاق شما به سر ببرد. هزینه مازاد به دو صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت بیشتر از شما دریافت می‌شود
يکشنبه، 17 ارديبهشت 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
شرایط اقامت سولو افراد زیر ۱۸ سال در هتل
اگر می‌خواهید به‌تنهایی به سفر بروید و هنوز به سن قانونی نرسیده‌اید و نگران از بابت اجاره اتاق در هتل هستید. به شما توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید. قرار است در مورد شرایط رزرو اتاق برای افراد زیر ۱۸ سال مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

در همین راستا از قوانین و مقررات هتل پارسیان کوثر اصفهان و هتل عالی ‌قاپو اصفهان نیز با شما خواهیم گفت. یکی از لذت‌بخش‌ترین گزینه‌های سفر اقامت در یک هتل امن و آرام است که خاطره خوشی را برای شما می‌سازد.

دانستن قوانین و مقررات انحصاری مربوط به‌تمامی هتل‌ها از منظر شرایط اقامت برای افراد زیر ۱۸ سال را در ادامه با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت با ما همراه باشید.

شرایط و قوانین پذیرش در هتل برای افراد زیر ۱۸ سال

برای اینکه بتوانید یک اتاق در هتل های اصفهان رزرو کنید. در همان بدو ورود با فرمی که در اختیار شما به‌منظور پرکردن قرار داده می‌شود به مدارک فوق نیاز پیدا می‌کنید. مدارک شناسایی اصلی شامل شناسنامه، کارت ملی یا پاسپورت، مدارک اثبات محرمیت برای زوجین برای رزرو هتل‌های اصفهان مثل عقدنامه و یک برگ تأییدیه برای مواقعی که شما هتل را به‌صورت آنلاین رزرو کرده باشید.

پس باید به شما بگویم اگر زیر ۱۸ سال هستید شرایط رزرو اتاق در هتل را ندارید و اگر به فکر دورزدن قانون هستید باید بگویم. در هتل‌های ایران امکان رزرو هتل توسط افراد زیر ۱۸ سال وجود ندارد و حداقل سن قانونی برای اقامت در هتل ۱۸ سال تمام است. ازآنجایی‌که در زمان پذیرش باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهید پس پنهان‌کردن سن واقعی شما امکان‌پذیر نیست.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

 این هتل در رده هتل‌های لوکس و پنج ستاره اصفهان قرارگرفته است. زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع در حاشیه رودخانه زاینده رو از مؤلفه‌های بارز این هتل زیبا به شمار می‌آید. شاید نیاز باشد که بدانید سال تأسیس این هتل ۱۳۵۰ و زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون دنبال شده است.

هتل کوثر اصفهان در سال ۱۳۸۳ به‌منظور گسترش خدمات کیفی و کمی، اقدام به بازسازی مجدد کرده است. طراحی و ساخت این هتل با الگوبرداری از فرهنگ ایرانی دنبال شده است. در حال حاضر این هتل ۷ طبقه با ۲۲۵ اتاق هم نوع خدمت‌رسانی را برای شما در نظر گرفته است.

 
شرایط اقامت سولو افراد زیر ۱۸ سال در هتل

 قوانین مربوط به رزرو اتاق در هتل پارسیان کوثر اصفهان

درصورتی‌که خانم و آقای غیربومی باشند تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار از آن‌ها پذیرایی می‌شود. پذیرش صیغه‌نامه رسمی به‌صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته و ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

درصورتی‌که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به‌هیچ‌عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است. پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

در راستای رزرو اتاق در هتل پارسیان کوثر اصفهان  بد نیست که بدانید برای افراد زیر هجده سال هم شرایط به‌منظور پذیرایی در این هتل مهیا نیست..

 هتل عالی‌قاپو اصفهان

 اگر بخواهیم یکی دیگر از هتل‌های مجلل اصفهان را به شما معرفی کنیم قطع به‌یقین در مورد هتل چهار ستاره عالی‌قاپو با شما خواهیم گفت. این هتل با معماری زیبای سنتی تاریخی در مرکز شهر اصفهان واقع شد است.

وجود ۱۰۶ اتاق در یک ساختمان ۴ طبقه خدمت‌رسانی متفاوتی را برای شما فراهم کرده است. هتل عالی‌قاپو اصفهان در سال ۱۳۴۵ با ۴۰ اتاق تأسیس‌شده و در مرحله دوم بهره‌برداری در سال ۱۳۵۵، تعداد ۶۲ اتاق دیگر نیز به آن اضافه‌شده است.

البته به‌تازگی ۲ اتاق دیگر در این واحد اقامتی افتتاح شد است که چشم‌اندازی به چهارباغ عباسی را برای مهمان‌های ویژه فراهم کرده است. اتاق دوتخته ،اتاق سه تخته، یک سوییت بزرگ و ۳ سوییت کوچک بخشی از خدمات رفاهی این هتل محسوب می‌شود.


 
شرایط اقامت سولو افراد زیر ۱۸ سال در هتل

 قوانین مربوط به رزرو اتاق در هتل عالی‌قاپو اصفهان

خانم‌ها با داشتن مدارک شناسایی می‌توانند به‌تنهایی در این هتل اقامت داشته باشند. البته شرط پذیرش زوجین تنها به‌شرط داشتن عقدنامه با مهر برجسته قوه قضائیه صورت می‌گیرد. هزینه اقامت کودک زیر دو سال رایگان است برای هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در خود هتل مبلغ مدنظر باید پرداخت شود.

هزینه اقامت کودک بالای شش سال یک نفر کامل محاسبه می‌شود. در نظر داشته باشید که رزرو اتاق برای افراد زیر هجده سال مجرد تنها به‌شرط حضور خانواده فراهم است. دقیقاً شبیه تمام هتل‌های ایرانی با ارائه مدرک شناسایی درصورتی‌که شما به سن قانونی نرسیده باشید از حضور شما در هتل عالی‌قاپو اصفهان ممانعت به عمل می‌آید.

درصورتی‌که قرار باشد مهمانی به‌ صورت شبانه در اتاق شما به سر ببرد. هزینه مازاد به دو صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت بیشتر از شما دریافت می‌شود. مهمان‌های اضافه‌شده به شما برای اقامت در این هتل باید مدارک شناسایی معتبر را ارائه دهند.

کلام آخر پیرامون رزرو اتاق در هتل برای افراد زیر ۱۸ سال

همان‌ طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید شرایط رزرو اتاق در هتل‌های ایران تا قبل از سن هجده‌سالگی برای شما مهیا نیست. پس اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید در هتل اقامت داشته باشید. حتماً این مهم را به یاد بسپارید تا مبادا با ارائه مدارک شناسایی در طول سفر با مشکل روبه‌رو شوید.

در همین راستا به معرفی دو هتل عالی‌قاپو اصفهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان نیز پرداختیم که شرایط اقامتی آن‌ها همانند سایر هتل‌های ایران پیش از هجده‌سالگی مهیا نیست. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی این هتل‌ها و آشنایی با قوانین هتل داری موردتوجه شما قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما قرار داده شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما