۴۰ هزار ربات در بله؛ بستری برای رونق کسب‌وکارها

۴۰۰۰۰ ربات در بله برای تسهیل امور کاربران در موضوعات مختلف راه‌اندازی شده‌ است که بیش از ۳۵۰۰۰ نفر روزانه از این ربات‌های کمکی استفاده می‌کنند.
دوشنبه، 4 دی 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
۴۰ هزار ربات در بله؛ بستری برای رونق کسب‌وکارها

با توجه به سازگاری API تلگرام با اپلیکیشن بله، انتقال ربات‌‌های تلگرامی به بله به‌‌راحتی امکان‌پذیر است و این مورد یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

تاکنون، نزدیک به ۴۰۰۰۰ ربات در بله راه‌اندازی شده‌است و روزانه بیش از ۳۵۰۰۰ نفر از این ربات در زمینه‌های مختلف برای پیشبرد فعالیت‌های خود استفاده‌ می‌کنند. در بله، ربات‌ها «بازو» نام‌گذاری شده‌ است؛ چراکه مانند یک بازوی کمکی برای کاربران‌ عمل می‌کند.

بازوها در بله، جایگزین مناسبی برای وبسایت هستند؛ زیرا ایجاد وبسایت‌ها برای بسیاری از کسب‌و‌کارها هزینۀ زیادی به همراه دارد، درحالی‌که توسعهٔ بازو هزینه و انرژی کمتری برای راه‌اندازی نیاز دارد و تمامی کاربران بله می‌توانند از آن برای اهداف مختلف استفاده کنند.

به گزارش روابط‌ عمومی پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، بله، بازوهای بله در حوزه‌های پرداخت، بازی، هوش مصنوعی، دستیار فروش و کسب‌وکار، ابزارهای‌مدیریت گروه و کانال، آزمایش ایده‌های  استارتاپی و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند:
در حوزهٔ پرداخت، قابلیت «درخواست پول» و وجود «کیف پول» در بله، امکان توسعهٔ بازوهایی که مبتنی بر پرداخت هستند را فراهم کرده است و کاربران می‌توانند در بستری امن، انتقال پول خود را انجام دهند.

در بخش بازی، اپلیکیشن بله امکان توسعهٔ بازی‌هایی که به لحاظ دانش پیاده‌سازی ساده هستند و در عین حال می‌توانند مخاطبان زیادی را در بله داشته باشند ایجاد کرده است.

بازو‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی که امکان پیاده‌سازی ربات‌های هوشمند در دسته‌های رسانه‌ای متفاوت مانند متن، عکس، فیلم و... را با استفاده از زیرساخت بازو در بله فراهم می‌کند.

می‌توان از بازو‌ها به عنوان دستیار فروش و کسب‌وکار کمک گرفت تا اقدامات سخت و زمان‌بر فرآیند فروش را از طریق توسعهٔ بازو در بله انجام دهد.

توسعهٔ بازو به‌عنوان یک ابزار کمکی برای مدیریت کانال و گروه در بله، یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت بازوها در بله است.

برای آزمایش ایده‌های نرم‌افزاری بدون نیاز به توسعهٔ یک اپلیکیشن با هزینه‌های زیاد، می‌توانید از زیرساخت بازو در بله استفاده کنید.

توسعهٔ بازو در بله، با استفاده از زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی فراهم شده‌ است که با هر ایده‌ای قابلیت رشد و معرفی برای تمامی ۲۰ میلیون کاربر بله را داشته باشد.

اپلیکیشن بله، با چشم‌انداز تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که بستری معتبر و امن برای ایده‌پردازان ایجاد کند تا بتوانند با صرف کمترین هزینه، کسب‌وکار و ایده‌های خلاقانهٔ خود را توسعه دهند و به تمامی مردم معرفی کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.