شارژ حساب PSN در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس  گیم

یکی از پدیده‏های صنعت گیم در بازی‏های ویدیویی خانگی که میلیون‏ها کاربر را به خود جذب کرده، کنسول ویدیویی پلی استیشن می‏باشد.
يکشنبه، 27 اسفند 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شارژ حساب PSN در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس  گیم
PS4  و PS5 ، محبوب‏ترین نسل پلی‏استیشن در میان کاربران می‏باشد که در دو نسخه دیجیتالی و دیسک خور در بازار وجود دارد. نسخه دیجیتالی به دلیل گیم پلی روان و گرافیک بالا و همچنین به دلیل دسترسی به بازی‏های بیشتر با امکان خرید اشتراک از اکانت‏های قانونی طرفداران بیشتری دارد. کمپانی سونی، برای راحتی کاربران در استفاده از تمامی امکانات و آیتم‏های موجود در شاپ پلی‏استیشن، Gift Card Play Station را ارائه کرده است. پیشنهاد می‏کنم خرید گیفت کارت اورجینال و اصلی را فقط از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه نمایید و آن را با قیمت ارزان و در کمتر از 5 دقیقه تحویل بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.
 
  • + کاربردهای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن
  • + نحوه دریافت گیفت کارت Play Station در فروشگاه اوریکس  گیم
  • + گیفت کارت پلی‏استیشن پلاس چیست؟
  • + فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

شارژ حساب PSN در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس  گیم
 

کاربردهای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن

گیفت کارت PSN، در واقع یک کارت با اعتبار مشخص است که برای خرید از استور PSN و دسترسی به همه محصولات غیرفیزیکی و دیجیتالی کمپانی سونی به آن احتیاج دارید. با خرید گیفت کارت پلی‏استیشن از فروشگاه اوریکس  گیم می‏توانید به میزان اعتبار موجود در گیفت کارت به خرید تم‏های آنلاین برای جذاب کردن محیط بازی و فضای کاربری بپردازید. همچنین امکان خرید موزیک و فیلم و ... از کمپانی بزرگ سونی، پیش خرید- order  pre بازی‏های پلی‏استیشن و بهره‏مندی از تخفیفات ویژه کمپانی سونی برای بازی‏های مختلف برای شما فراهم می‏شود. برای دستیابی به همه این قابلیت‏ها در کمتر از 5 دقیقه، خرید گیفت کارت پلی استیشن را از فروشگاه اوریکس  گیم تهیه نمایید. همچنین می‏توانید برای خرید گیفت کارت نینتندو و یا کاربران کنسول ایکس باکس، برای خرید گیفت کارت ایکس باکس به این فروشگاه مراجعه کنید.

شارژ حساب PSN در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس  گیم
 

نحوه دریافت گیفت کارت Play Station در فروشگاه اوریکس  گیم

با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس  گیم، یک کد 12 رقمی به ایمیل ثبت شده در سایت ارسال می‏شود و شما با ردیم کردن کد در کنسول خود می‏توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید. گیفت کارت‏های ارائه شده در فروشگاه اوریکس گیم کاملا اورجینال و اصلی بوده و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه‏ها برای شما عزیزان در بسته‏های متنوع وجود دارد. از طرفی با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی این فروشگاه نیز می‏توانید علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم پلی بازی‏ها، از کدهای تخفیف استثنایی که به صورت دوره‏ای قرار می‏دهند استفاده کنید.
 

گیفت کارت پلی‏استیشن پلاس چیست؟

خرید اشتراک‏ PSN Plus، تجربه هیجان انگیزی از بازی‏های گروهی آنلاین را برای شما فراهم می‏کند. اشتراک پلی استیشن پلاس، 1 ماهه، سه ماهه و یکساله می‏باشند که با خرید آن می‏توانید از تخفیفات هفتگی و ماهانه کمپانی سونی که روی برخی از آیتم‏ها اعمال می‏کند استفاده کنید.

شارژ حساب PSN در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس  گیم
 

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

فروشگاه اوریکس  ‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد)، لوگو طلایی ساماندهی و با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات گیمینگ اورجینال، معتبرترین سایت برای ارائه گیفت کارت و دیگر محصولات گیمینگ می‏باشد. از طرفی با داشت یک محیط امن و یک تیم پشتیبانی همیشه آنلاین و حرفه ای، در تمامی 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‏باشد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.