دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ بررسی این دستگاه لیزر محبوب

اگر می‌خواهید جواب سوال دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ را بگیرید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
سه‌شنبه، 12 تير 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ بررسی این دستگاه لیزر محبوب
یکی از محبوب‌ترین روش‌های حذف موهای زائد در جهان، لیزر است. در‌ کشور ایران نیز کلینیک‌ها دستگاه‌های لیزر مختلفی برای ازبین‌بردن موهای زائد مراجعه‌کننده‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین، ایده‌آل‌ترین، پر‌فروش‌ترین و از همه مهم‌تر امن‌ترین مدل این دستگاه‌ها لیزر تیتانیوم است.

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای چند طول موج است که روی ملانین موجود در پوست و لیزر موهای زائد پوست‌های برنزه تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. این دستگاه برای همه تیپ‌های رنگی پوست از شماره 1 تا 6 با بهترین عملکرد طراحی شده و کاملا ایمن است.
 

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم قبل‌از هر چیزی باید بدانید این دستگاه لیزر موهای زائد برای تمام بدن قابل استفاده است. یعنی برای لیزر موهای بازوها، دست‌ها و پاها، زیر بغل، ناحیه شرمگاه، خط فک و صورت، باسن و بقیه نقاط بدن برای مردان و زنان عالی عمل می‌کند. برای اینکه جواب سوال آیا دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ را بفهمیم در گام اول باید مشخصات آن را کامل و دقیق بررسی کنیم که در ادامه متن به این کار پرداخته‌ایم.

موج ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟

 
دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ بررسی این دستگاه لیزر محبوب


عملکرد این دستگاه، با بسیاری از لیزرهای هم‌رده موجود در بازار متفاوت است. این فناوری 4 طول موج مختلف را در یک نقطه متمرکز می‌کند تا به عمق زیرین لایه‌های پوست نفوذ کنند و ریشه مو را از بین ببرند.

تنظیمات دستگاه لیزر تیتانیوم با توجه به شرایط مراجعه‌کننده ازجمله رنگ پوست و موی فرد تعیین می‌شود و همین امر باعث شده ایمنی و تأثیرگذاری این دستگاه فوق‌العاده باشد. به‌علاوه خطرات و عوارض استفاده از آن به کمترین مقدار ممکن رسیده است. بعداز تنظیمات 4 طول موج با اندازه‌های متفاوت ادغام شده و هم‌زمان به پوست اعمال می‌شوند.

این دستگاه لیزر موهای زائد، دارای 4 طول موج قوی الکس، دایود، اندیاگ و وایتینگ است. هر کدام از این طول موج‌ها برای یک نوع تیپ پوست مناسب است. در ادامه مطلب دقیق‌تر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طول موج الکس: موج الکس که کوتاه‌ترین موج است، برای ناحیه‌هایی که موی نازک و روشن دارند مثل پشت لب مناسب است. طول آن 755 نانومتر است و نرخ نفوذ عالی دارد.

طول موج دایوید: طول موج دایوید با اندازه 810 نانومتر برای موهای معمولی مثل دست و پا استفاده می‌شود. در حقیقت این نوع طول موج روی موهای تیره بسیار خوب است ولی روی موهای
ظریف و روشن تاًثیر کمتری دارد. انرژی موجود در لیزر ریشه فولیکول را از بین می‌برد و رشد مو را متوقف می‌سازد.

طول موج اندیاگ: طول موج اندیاگ با اندازه 1064 نانومتر برای قسمت‌های ضخیم‌تر مثل بیکینی عالی است. طول موج اندیاگ مناسب‌ترین انتخاب برای پوست‌های تیره و پرمو محسوب می‌شود.

طول موج وایتینگ: موج چهارم با طول 940 نانومتر در روشن‌کردن پوست تاثیر بسزایی دارد و این کار را حین لیزر انجام می‌دهد. پس دیگر نیازی به روشن‌کردن پوست بعداز لیزر موهای زائد ندارید.

سیستم خنک‌کننده دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟

با لیزر تیتانیوم در هر شات قسمت زیادی از بدن تحت تاثیر قرار می‌گیرد و در نتیجه تعداد جلسات لیزر کاهش می‌یابد. این دستگاه لیزر موهای زائد، سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای دارد و با این ویژگی از گرم‌شدن زیاد حین لیزر جلوگیری می‌کند. یعنی این ویژگی باعث می‌شود سطح پوست در حین لیزر خنک بماند و در نتیجه مراجعه‌کننده درد کمتری احساس می‌کند.
 

سیستم چیلر دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟

استفاده از سیستم خنک‌کننده و سیستم چیلر داخلی قوی در لیزر تیتانیوم باعث شده تا دمای سطح هندپیس دائم خنک بماند و پوست مراجعه‌کننده هیچ درد و سوزشی را احساس نکند. این سیستم یک فناوری فوق‌العاده پیشرفته محسوب می‌شود. چیلر داخلی نیز گرمای دستگاه را به حداقل مقدار ممکن می‌رساند و در نتیجه این دمای کنترل‌شده، لیزر موهای زائد در مدت‌زمان کمتری انجام می‌شود.

نحوه کار با دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟

نحوه کار با دستگاه لیزر تیتانیوم به این صورت است که هم‌زمان با حرکت دادن هندپیس‌ها روی پوست، ناحیه مورد نظر گرم شده و پالس‌های ملایم دستگاه لیزر به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کنند. در نتیجه فولیکول مو را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و موهای زائد را از بین می‌برند.
 

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر

 
دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ بررسی این دستگاه لیزر محبوب


همان‌طور که قبل‌تر گفتیم دستگاه لیزر تیتانیوم دارای 4 طول موج مختلف ترکیبی است که به‌خوبی روی همه موهای زائد تمام بدن تاثیرگذارند. این مدل برای همه تیپ‌های پوستی به‌خصوص تیپ برنزه مناسب بوده و عالی عمل می‌کند. همین قابلیت بسیار منحصر‌به‌فرد است چون در هر نوع دستگاه لیزری یافت نمی‌شود.

تفاوت قابل ‌توجه دیگر هندپیس به‌کاررفته در دستگاه لیزر تیتانیوم است که آن را از سایر دستگاه‌های لیزر هم‌رده خود جدا می‌کند. هندپیس این دستگاه از بزرگ‌ترین هندپیس‌ها در دستگاه‌های لیزر موجود در بازار ایران است.

با وجود این هندپیس بزرگ تعداد جلسات لیزر تا 40درصد نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر کاهش می‌یابد. بیشتر پزشک‌ها معتقدند ترکیب 4 طول موج متفاوت در دستگاه لیزر باعث شده بهترین عملکرد را دررابطه‌با حذف موهای زائد داشته باشد. همین ویژگی‌های عالی و البته کارکردن راحت با دستگاه لیزر تیتانیوم آن را از سایر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار متمایز کرده است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و با‌کیفیت کار راحتی نیست. اما اگر شرکت‌های معتبر و معروفی که این دستگاه را تولید و ارائه می‌کنند بشناسید دیگر نیازی نیست دررابطه‌با خرید و ضمانت محصول نگرانی داشته باشید.

شرکت نویان طب مانلی تنها شرکتی است که بعد‌از فروش، محصولاتش را گارانتی می‌کند و اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید آن را به‌صورت کاملا رایگان تعمیر یا تعویض خواهد کرد. گارانتی این شرکت یک ساله بوده و تا 10 سال به خریدار خدمات پس‌از‌فروش ارائه می‌دهد که واقعا بی‌نظیر است.

همچنین برای آسان‌شدن خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس کمپانی دراگون فلای شرایطی ایجاد شده تا خریداران بدون پرداخت هزینه زیاد و در همان ابتدا این دستگاه فوق‌العاده را خریداری کنند. برای شما یک خرید اقساطی 12 تا 16 ماهه در نظر گرفته شده است که با داشتن تنها یک چک صیادی، می‌توانید سفارش‌تان را ثبت کنید.

شما پس‌از انتخاب دستگاه لیزر تیتانیوم و ثبت در سبد خرید، می‌توانید با پرداخت آنلاین مبلغ 5 تا 100میلیون تومان خرید‌تان را ثبت کنید و برای واریز مابقی مبلغ با کارشناسان مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. منویان طب مانلی برای راحتی مشتریان خود، دستگاه لیزر موهای زائد را به‌صورت کاملا رایگان به تمام کشور ارسال می‌کند.
 

قیمت مناسب دستگاه لیزر تیتانیوم


دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ بررسی این دستگاه لیزر محبوب


مزایا و ویژگی‌های خاص دستگاه روی قیمت آن تاثیرگذار است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به ماژولی با‌ قدرت بالا و استفاده از سیستم خنک‌کننده قوی نیز اشاره کرد که با توجه به خدمات آن، هزینه‌ای که میپردازید اصلا قابل قیاس با دستگاه‌های هم‌رده آن نیست. اگر دستگاه با گارانتی فروخته شود مواردی مثل مدت، نوع و هزینه گارانتی تعیین‌کننده قیمت آن است.

همچنین برای خرید دستگاه هایفو و سایر دستگاه های کلینیکی به ویسایت شرکت نویان طب مانلی مراجعه فرمایید.
 

جمع‌بندی

اگر به گسترش کسب‌وکار خود با ارائه خدمات لیزر فکر می‌کنید، لیزر تیتانیوم می‌تواند سودآوری فوق‌العاده خوبی برایتان داشته باشد. فرصت را از دست ندهید. همین حالا به سایت فروشگاهی نویان طب مانلی بروید و با مقایسه دستگاه‌های لیزر و بررسی قیمت آن‌ها خریدتان را انجام دهید.

شماره تماس مشاوران نویان طب مانلی: 09129096358
سایت نویان طب مانلی: https://noyantebmanely.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.