رونمایی از شهر موشکی عماد ۴

حزب‌الله تمام محاسبات دشمن را به هم زد

باور کنید با وجود آنکه خیلی از این مسائل را می‌دانم اما نمایش آن چیز دیگری است. در آستانه انتقام محور مقاومت از رژیم کودک‌کش، حقیر و تروریست صهیونیستی و همزمان با لشکرکشی آمریکا برای کمک به این رژیم خش رسانه‌ای حزب الله ویدئویی منتشر کرد که در آن یکی از چند پایگاه موشکی زیرزمینی مقاومت به نمایش درآمده است.
1 ساعت و 56 دقیقه پیش
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حزب‌الله تمام محاسبات دشمن را به هم زد
عظمت شهر موشکی عماد4 به گونه‌ای است که تمام محاسبات دشمن را به هم ریخته است. در طول ۱۵ سال گذشته رژیم مفلوک صهیونیستی بارها ادعا کرده بود که می ‌خواهد از انتقال سلاح و تجهیزات به حزب الله جلوگیری کند اما حالا در برابر چشم همه مهندسی رزمی مقاومت این بار در لبنان خودش را نشان می‌ دهد. شهری موشکی که در آن موشک ‌هایی با برد بیش از ۷۰۰ کیلومتر وجود دارند و بسیاری از لانچرهای آن ساخت یگان مهندسی رزمی حزب الله است.
 
انتشار این ویدیو برای برهم زدن تمام محاسبات رژیم مفلوک و حقیر صهیونیستی فکر می‌کرد همه جا غزه است و می ‌تواند بمباران کند و خودش آسیبی نبیند کافی است. در واقع فرماندهی مقاومت در لبنان با انتشار این ویدیو به سرکرده‌های تروریست و قاتل جهود یادآور شدند که به از حزب‌الله می‌ دانند با آنچه که نمی‌ دانند قطره در برابر دریا است. من مطمئن هستم که حالا صهیونیست ‌ها در شوک بزرگی به سر می ‌برند. یک بار در یکی از ویدیوهای کانال در مورد تونل ‌های حزب‌الله گفته بودم، اما دیدن آن به چشم زمین تا آسمان متفاوت است.
 
 
حالا تروریست‌ های صهیونیست و مهاجران چند ملیتی که فکر می ‌کردند با پناه بردن در اتاقک ‌های ضد انفجار که فقط می ‌تواند آنها را از انفجار ناشی از اتیوشا و مینی کاتیوشا نجات دهد می ‌توانند جنگ را مدیریت کنند. چند روز پیش گزارشی منتشر کردیم که در آن به نقل از یگان اطلاعات و عملیات حزب الله تمام جابجایی‌های رژیم صهیونیستی در نیمه شمالی فلسطین اشغالی ذکر شده بود. رسانه‌های رژیم صهیونیستی در همین نیم ساعت در مورد آنچه حزب الله به عنوان شهر موشکی عماد ۴ رونمایی کرده دارند می ‌نویسند و صحبت می‌ کنند.
 
در واقع آنچه از این شهر موشکی مشاهده کردید شاید ۱۰ درصد از چیزی باشد که در طول ۱۵ سال گذشته با تلاش شبانه روزی یگان مهندسی محور مقاومت بر اساس نیازمندی‌ های مبارزه به جنگ با دشمن صهیونیستی ساخته شده است. شاید اگر روزی آنهایی که در ساخت این تاسیسات مشارکت داشته و متاسفانه برخی از آنها نیز در طول سال ‌های گذشته به شهادت رسیدند به زبان درآیند تازه متوجه می ‌شوید که با چه عظمت و با چه دنیایی روبرو هستید. در واقع با انتشار این ویدیو حزب الله به رژیم هشدار داد که کدام طرف زودتر به عصر حجر بر می‌ گردد و این دریچه‌ای که رو به جنوب باز شده است و مشخص نیست چند صد دریچه از این نوع در سراسر خاک لبنان جود داشته باشند که می ‌توانند به صورت هم‌زمان صدها فروند موشک را به سمت مواضع دشمن شلیک کنند.

البته دریچه‌هایی هم به سمت شرق و دریای مدیترانه باز می ‌شوند جایی که قرار است نیروی دریایی آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه تاسیسات گاز غصبی صهیونیست ‌ها در هم کوبیده شود. حزب‌الله با انتشار این ویدیو به سرکرده‌های رژیم موقت هشدار داد که اگر بخواهند در برابر پاسخ مقاومت به ترور فرمانده ارشد نظامی ‌اش پاسخ دهند با سیلی از موشک‌ ها مواجه خواهند شد که هیچ توانایی برای مقابله با آن ندارند.
 
حال روز شهرک نشینان چند ملیتی با دیدن این ویدیو بیش از همه تماشایی خواهد بود. آنها تازه فهمیدند که آنچه رژیم تروریست آنها در طول این سال ‌ها با تبلیغات در مورد جلوگیری از رسیدن تسلیحات به حزب الله گفته دروغی بیش نبوده است. دروغی که نتانیاهو در طول ۱۷ سال گذشته با تکیه بر آن کلاه شهرک نشینان چند ملیتی مهاجر را برداشت و هر بار توانست رای بیاورد فکر می ‌کرد با حمله به چند نقطه در سوریه یا ترور چند تن از فرماندهان ایرانی، لبنانی و سوری برگ برنده را در اختیار دارد اما برگ برنده جایی در زیر زمین قرار دارد که حالا فقط گوشه کوچکی از دنیای پیچیده ایجاد شده توسط مقاومت به نمایش درآمده است.
 
در واقع تحلیل من از آنچه حزب الله امروز منتشر کرد این است که به ساعت صفر پاسخ به دشمن در حال نزدیک شدن هستیم هرچند این بخشی از اطلاع رسانی مقاومت به دشمن حقیر و موقت است که دست از پا خطا نکنند چرا که اگر چنین کردند ما با آنچه در اختیار داریم چنان می‌کنیم که من در آشفته ‌ترین خواب ‌های خودش هم نتواند آن را تعبیر کند. در این پایگاه آنچه مشخص است موشک‌ هایی با برد ۱۵۰ کیلومتر شان داده شد که می‌ تواند به شکل انبوه مرکز سرزمین ‌های اشغالی را هدف قرار دهد.
 
اینکه حزب الله چند شهر موشکی مانند آنچه در این ویدیو منتشر شد دارد حالا به سوالی مکرر و پیچیده برای دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم تبدیل شده است. صهیونیست‌ ها فکر می ‌کردند که اگر جنوب لیتانی را به صورت شبانه روزی بمباران کنند می ‌توانند قدرت موشکی و رزمی مقاومت را مختل کنند اما امروز و با این ویدیو فهمیدند آنچه تا امروز می‌دانستند را باید از نو و دوباره بازنویسی کنند که در برابر چنین قدرتی که می‌تواند در یک لحظه بیش از چند صد موشک به مرکز سرزمین ‌های اشغالی شلیک کند دشمن هیچ قدرتی برای مقابله ندارد.
 
رسانه ‌های رژیم صهیونیستی که همیشه در خدمت بخش نظامی و امنیتی رژیم بوده و یکی از بازوهای چندگانه ترور و ایجاد رعب و وحشت باند حاکم بر سرزمین ‌های اشغالی به شمار می ‌روند(و اصولاً چپ و راست و میانه هم ندارند و همه در یک فضا و برای یک هدف اما با گرایش ‌های مختلف می‌ جنگند) در حال اجرای فرامین و دستورات نهاد امنیتی رژیم برای مقابله با ویدیویی است که حزب‌الله از شهر موشکی عماد ۴ خود منتشر کرده است. (اینها آنقدر بدبخت هستند که متوجه نشده‌اند اسم ین شهر موشکی عماد ۴ است فکر می‌کنند موشک به نمایش درآمده نامش عماد ۴ است!)
 
در واقع آنچه که صهیونیست ‌ها دوست داشتند که فکر کنند که اشتباه است و با علم اینکه وجود دارد اما به شدت علاقمند بودند که بگویند وجود ندارد حالا در برابر چشمان حقیر و خون‌خوارشان به نمایش درآمده است. حالا دیگر نمی ‌توانند بگویند نمی ‌دانستیم نمی ‌فهمیدیم خبر نداشتیم و امروز فرماندهی مقاومت تصمیم گرفت تا به همه آنها گوشه ‌ای از حقیقت را نشان دهد و یادآور شود که نچه می ‌بینید فقط بخش کوچکی از دنیایی است که در زیر زمین در طول این ۱۵سال ایجاد شده است.
 
بگذارید اینجا یک نکته را هم به صراحت و شفافیت بگویم. صهیونیست ‌ها همیشه مدعی هستند که همه چیز را می‌ دانند و می ‌فهمند اما با نگاهی به واکنش رسانه ‌های این رژیم مشخص است که این سطح از توان‌مندی موشکی مقاومت را در تاریک ‌ترین تحلیل‌ ها و در بدترین برآوردهای خود قابل تصور نمی ‌دیدند. در واقع انتشار این ویدیو و نوع واکنش صهیونیست ‌ها یک شکست اطلاعاتی سهمگین برای آنها هست. حالا هم که متوجه شدند چنین قابلیت وحشتناکی در اختیار حزب الله قرار دارد نمی‌دانند چگونه باید آن را ماستمالی کرده و به نوعی شهرک نشینان را از ویرانه‌ای که ممکن است این موشک‌ها برایشان بسازد، توجیه کنند.
 
در واقع به صورت خیلی مشخص اگر رژیم تروریست صهیونیستی به موضوع انتقام ترور فرمانده ارشد خودش بخواهد پاسخ دهد آنچه خواهد دید گر تقصیر حزب الله نیست بلکه تقصیر سرکرده‌های این رژیم است که فکر می‌کنند می‌توانند دست به هر جنایتی بزنند و کسی پاسخشان را اما حالا در فاصله چند ده کیلومتری مرزهای شمال سرزمین‌های اشغالی قدرتی با تفکر کربلا و اندیشه ضد ظلم و ستم ایرانی شکل گرفته است که دارد به این رژیم هشدار روشن می‌دهد که «دوران بزن در رو گذشته» و اگر دست به جنایت زد، صد بار بیشتر مجازات خواهد شد. انتشار این ویدیو گام به جلو برای مرحله‌ای است که نشان می‌دهد بر خلاف تمام تحلیل‌های موجود در نزد صهیونیست‌ها حزب‌الله به هیچ عنوان از جنگ نمی ‌ترسد بلکه این آنها هستند که باید ترسیده و وحشت زده و بلایی که به خاطر ذات پلید و خونخوارشان سرشان می‌آید نگاه کنند.

رژیم صهیونیستی در طول بیش از یک دهه گذشته یعنی دقیقاً ۱۳ سال پیش تا امروز در یک راهبرد تعریف شده با عنوان «جنگ بین جنگ‌ها» که توسط افسران سرویس جهنمی و آدم کش موساد ارائه و عمدتاً هم توسط نتانیاهو دیگر سرکرده‌های رژیم در طول این سال‌ها اجرایی شد در تلاش بود تا به زعم باطل خود مانع از رسیدن سلاح و تجهیزات به لبنان گردد. در این سال‌ها صهیونیست‌ها بیش از ۵۰۰ بار به سوریه حمله هوایی و موشکی کردند و ر همین مدت ده‌ها نفر از فرماندهان ایرانی، سوری و لبنانی به شهادت رسیدند. در این راهبرد که مدام فرودگاه‌های دمشق و حلب، یا دیگر پایگاه‌های سوریه از فراز خاک لبنان یا جولان اشغالی با موشک مورد تهاجم قرار می‌گرفت دشمن مدام تبلیغ می‌کرد که محموله‌های ارسالی برای حزب الله را منهدم کرده است.
 
در برابر این راهبرد دشمن ایران و محور مقاومت کوت کردند و علی رغم تمام انتقادهایی که در طول این سال‌ها ما نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی داشتیم و خواستار پاسخ بودیم اما عقل محاسبه‌گر و فکر تحلیلگر و نیروی مداخله‌گر در محور مقاومت که می‌دانست دارد چه می‌کند در برابر تمام این انتقادها حوصله کرد هرچند گاهی اوقات به صورت علنی و غیر علنی وش دشمن را هم می‌پیچاند تا حواسش سر جایش باشد و فکر نکند که می‌تواند بزند و نخورد. اما رونمایی از هر موشکی عماد ۴ که یکی از چندین شهر موشکی و پایگاه‌های مستحکم زیرزمینی مقاومت در لبنان و سوریه است نشان داد تمام تبلیغاتی که در طول این سال‌ها نتانیاهو مبنی بر تضعیف حزب الله و محور مقاومت کرده دروغی بیش نیست.
 
رونمایی از شهر موشکی عماد ۴ صرفاً ابراز قدرت حزب الله در روزهای پرتلاطم و پرحادثه منطقه نیست. در واقع این رونمایی پیام شکست رژیم در نبردی طولانی و ۱۳ ساله است که با هزینه چند میلیارد دلاری در فکر بود که مانع از قدرتمند شدن حزب الله و مسلح و مجهز شدن مقاومت لبنان به تسلیحات و تجهیزات پیشرفته باشد. حالا مشخص شده که در این سال‌ها مقاومت و فرماندهی آن  زیرساخت‌های بزرگ و بی‌بدیلی را ایجاد کرده که نه تنها دشمن هنوز نمی‌تواند ابعاد آن را تعیین کند، بلکه نمی‌داند طول و عرض و ارتفاع یا به عبارت دیگر مقیاس آن در همه حوزه‌ها چقدر است. پیروز ۱۳ سال جنگ بین جنگ‌ها که دشمن راه انداخته بود ایران و محور مقاومت هستند چرا که رخلاف تمام انتظارات و هزینه‌هایی که دشمن کرد نبرد طوفان الاقصی شکل گرفت و مهمتر از آن حدود ۱۱ ماه است که ادامه دارد و دشمن نتوانسته به اهداف تعیین شده خود حتی نزدیک هم شود.
 
از طرف دیگر حزب الله با پای کار آوردن ۵ درصد از توانمندی خود در حوزه نظامی رژیم را مچاله کرده ایران با عملیات وعده صادق نشان داد که قدرت آن را دارد که از فاصله بیش از ۱۰۰۰ کیلومتری شمن را به چالش کشیده و با وجود تمام حمایت‌های غرب، اعراب خائن، وطن فروش و مزدور بر توانایی نظامی آن‌ها غلبه کند. قیافه نظریه پردازان موساد که فکر می‌کردند با راه انداختن بازی ترور و حملات کور و حتی گاهی هم شبه موفق به جایی رسیدند که حزب الله را در خاک لبنان محدود و متوقف کرده‌اند، حالا باید با دیدن این ویدیو دیدنی باشد. آنها که آدرس خانه‌های ۱۰۰ متری فرماندهان حزب الله را داشتند تا امروز نتوانستند شهرهای موشکی چند هکتاری مقاومت را کشف کنند.
 
رژیم صهیونیستی در زمان تمام سرکرده‌های سیاسی و نظامی خود بارها و بارها اعلام کرد که می‌خواهد ایران را از سوریه بیرون کند! اما نه تنها ایران از سوریه بیرون نرفت، بلکه بازی روزگار بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها و تمام هزینه‌های رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی‌اش در حال شکل گرفتن است؛ امروز این ایران است که می‌خواهد صهیونیست‌ها را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کند. حالا ایران جنگی بین جنگ‌ها راه انداخته است و این را صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند و می‌فهمند که دقیقاً دارد چه اتفاقی می‌افتد و ایران چگونه دارد آن‌ها را به بازی می‌گیرد. این بازی آرام آرام دارد به روزهای آخر خودش می‌رسد و رونمایی از شهر موشکی حزب الله مهر تاییدی بر رسیدن بازی به دقایق آخر خودش است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.