تونل‌هایی از غزه تا زیرِ پایگاه‌های ارتش اسرائیل + فیلم

حفر تونل تنها اسلحه‌ای است که رژیم صهیونیستی نمی‌داند که تا چه‌حد پیچیده و پیشرفته است و نمی‌داند که این تونل‌ها تا کدام مناطق صهیونیست‌نشین امتداد یافته است. ترس از تونل همچون شبحی آرامش را از ساکنان صهیونیست ربوده است.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تونل‌هایی از غزه تا زیرِ پایگاه‌های ارتش اسرائیل + فیلم
حفر تونل تنها اسلحه‌ای است که رژیم صهیونیستی نمی‌داند که تا چه‌حد پیچیده و پیشرفته است و نمی‌داند که این تونل‌ها تا کدام مناطق صهیونیست‌نشین امتداد یافته است. ترس از تونل همچون شبحی آرامش را از ساکنان صهیونیست ربوده است.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم، نوار غزه، هم‌اکنون ما به‌سوی یکی از تونل‌هایی می‌رویم که توسط مقاومت حفر شده است. تونل‌های مقاومت فلسطینی که از زیر زمین به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه راه دارد، در جنگ اخیر کارآیی‌های زیادی داشت. در حالی که رژیم صهیونیستی از تمام سلاح‌های ممنوعه، در حمله به نوار غزه استفاده می‌کند، استفاده مقاومت از این تونل‌ها، حق قانونی در دفاع از خود است.

«ابو انس» سخنگوی گردان‌های المجاهدین (کتائب المجاهدین) در یکی از این تونل‌ها می‌گوید: ما یک حرف به دشمن صهیونیستی می‌گوییم و آن اینکه "تا زمانی که تو در سرزمین فلسطین وجود داشته باشی، گردانهای مجاهدین همچنان تونل‌های جدیدی حفر می‌کنند و همچنان در حال آماده‌باش و در حال تمرین و تدبیر هستند. تا زمانی که تحرکات دشمن ادامه داشته باشد، حفر تونل‌ها توسط مقاومت هم ادامه خواهد داشت، بنا بر این ، این سرزمین مقدس و این خاک پاک را ترک کن".

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به خبرنگار تسنیم می‌گوید: گروه‌های مقاومت فلسطینی و در رأس آنها گردان‌های قسام حق مسلم خود و بلکه وظیفه خود می‌دانند که از تمام امکانات مناسب روی زمین و زیر زمین استفاده کنند. گروه‌های مقاومت باید از این امکانات برای دفاع از مردم خود در مقابل جنگ‌افروزی‌های دشمن و نیز برای تکمیل روند آزادسازی فلسطین، استفاده کند.

با وجود اینکه نیروهای مقاومت در حفر تونل با خطرهای متعددی روبه‌رو می‌شوند، اما باز هم به حفر این تونل‌‌‌‌ها ادامه می‌دهند، زیرا که این تونل‌های مرزی کارآیی خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی به اثبات رسانده است و اگر دشمن به‌فکر جنگ‌افروزی تازه‌ای علیه غزه باشد، قطعاً این تونل‌ها، معادله نظامی را به‌نفع مقاومت رقم خواهد زد.

«ابو انس» سخنگوی گردان‌های المجاهدین به تسنیم می‌گوید: هم‌اکنون ما داخل تونل هستیم و شما با چشمان خودتان می‌بینید که مجاهدینی که از این تونل‌ها استفاده می‌کنند، با چه خطرات و سختی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند. ما در مبارزه با دشمن ــ به‌اذن خدا ــ از این تونل‌ها استفاده کردیم. ایده استفاده از تونل به تاریخ صدر اسلام برمی‌گردد، یعنی همان زمان که پیامبر اسلام(ص) در جنگ خندق اقدام به حفر تونل کردند.

حفر تونل، تنها اسلحه‌ای است که رژیم صهیونیستی نمی‌داند که تا چه‌حد پیچیده و پیشرفته است و نمی‌داند که این تونل‌ها تا کدام مناطق صهیونیست‌نشین امتداد یافته است. و ترس تونل، همچون شبحی آرامش را از ساکنان صهیونیست ربوده است.

ابو انس با اشاره به حمایت‌های مستمر و بی‌دریغ جمهوری اسلامی  ایران از ملت فلسطین و مبارزات به‌حق آنها می‌گوید: از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان از ملت فلسطین و مسأله فلسطین، کمال تشکر و قدردانی را داریم و به ملت بزرگ ایران ادای احترام می‌کنیم.

تا بازپس‌گیری آخرین وجب از خاک فلسطین، مردان مبارز مقاومت از روی زمین و از زیر زمین، برای غافلگیر کردن دشمن با آمادگی تمام، وارد عمل می‌شوند.

در زیر فیلم مربوط به این گزارش را می‌توانید مشاهده کنید:




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.