رییس سازمان سنجش: دانشگاه رضوی برای دانشگاه های کشور می‌تواند الگو باشد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی می‌تواند برای همه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور الگو باشد.
شنبه، 21 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رییس سازمان سنجش: دانشگاه رضوی برای دانشگاه های کشور می‌تواند الگو باشد
ویرایش عکس آذرماه 98

دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: این دانشگاه یکی از دانشگاههای موفق کشور در زمینه مسائل دینی و اسلامی است.

وی افزود: با توجه به بحثی که به تازگی در زمینه رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام وجود دارد و با نمایه‌سازی آثار و مقالات دانشجویان و اساتید می توان این دانشگاه را در ردیف بزرگترین دانشگاههای جهان اسلام مطرح کرد.

وی اظهار داشت : در این مرکز آموزش عالی تعداد زیادی از اساتید باالفعل هستند که هنوز در سطح جهانی رده‌بندی نشده‌اند و به طور یقین رتبه بندی جهانی اساتید نیز می‌تواند سطح علمی ایران را ارتقاء دهد.

او گفت: سازمان سنجش آموزش کشور بخشی از اختیارات خود را در برگزاری این آزمون ورودی به دانشگاه علوم اسلامی رضوی واگذار کرده است که در بازدیدهای انجام شده نشان می‌دهد که سطح آن مطابق استانداردها بود.

آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور هفت هزار نفر به طور همزمان در مشهد و ‪ ۲۲‬شهر کشور برگزار شد که از بین شرکت‌کنندگان ‪ ۲۰۰‬نفر در مقطع کارشناسی و ‪ ۵۰‬نفر متقاضی مقطع کارشناسی ارشد به شرط کسب حداقل نمره در این مرکز آموزش عالی مشغول تحصیل می‌شوند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.