درک فاطمه زهرا (س) درک لیله القدر است

اول اینکه اگر کسی ایمان به خدا و جهان آخرت داشته باشد همسایه اش را آزار نمی دهد، بعد مهمانش را گرامی می دارد و سپس شخص مومن اگر سخن می گوید چیزی جز خیرخواهی نیست و اگر غیر از این بود سکوت می کند.آیت الله عالمی با اشاره به بخش کشاورزی در کشور افزود: طبق آیات و روایات کشاورزی در نزد خداوند متعال از ارزش والایی برخوردار است به طوریکه پیغمبر (ص) ..
دوشنبه، 3 تير 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
درک فاطمه زهرا (س) درک لیله القدر است

 آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: جایگاه حضرت فاطمه (س) آنقدر رفیع است که طبق حدیثی از رسول اکرم (ص) هر کسی فاطمه (س) را درک کند لیله القدر را درک کرده است. آیت الله عالمی نماینده... 
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: جایگاه حضرت فاطمه (س) آنقدر رفیع است که طبق حدیثی از رسول اکرم (ص) هر کسی فاطمه (س) را درک کند لیله القدر را درک کرده است. 
به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: پیغمبر به فاطمه سه توصیه کرده است که حضرت زهرا (س) هم آن را به شیعیان توصیه می کنند.
وی تصریح کرد: اول اینکه اگر کسی ایمان به خدا و جهان آخرت داشته باشد همسایه اش را آزار نمی دهد، بعد مهمانش را گرامی می دارد و سپس شخص مومن اگر سخن می گوید چیزی جز خیرخواهی نیست و اگر غیر از این بود سکوت می کند.
آیت الله عالمی با اشاره به بخش کشاورزی در کشور افزود: طبق آیات و روایات کشاورزی در نزد خداوند متعال از ارزش والایی برخوردار است به طوریکه پیغمبر (ص) فرمود بهترین شغل ها کشاورزی است.
وی خاطر نشان کرد: مردم با تقوا پیشگی و ایمان به خدا می توانند در جلب برکت خداوند متعال تاثیر گذارند البته باید نسبت به نعمت های پروردگار عالم آنچنان استفاده کنند که مورد نظر خداست و اسراف و تبذیر نکنند.
 با اشاره به اینکه باید با در نظر گرفتن شایستگی ها در موضع مصرف از اسراف و تبذیر دوری کنیم، گفت: مدیریت در بخش کشاروزی مساله مهمی است که باید محصولات را طوری نگهداری کنند که ضایع نشوند و حجم تولیدات را بالا بیاورند که خوشبختانه مدیران توانستند حجم تولیدات را بالا بیاورند.
وی یادآور شد: در سال گذشته 105 میلیون تن محصول کشاورزی تولید شده و خودکفایی گندم نیز تثبیت شده است.
همچنین نیم میلیون تن بذر اصلاح شده و افزایش تسهیلات بانکی و ... از دیگر اقدامات مدیران این بخش است.
آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان گفت: اگر از آب و خاک کشور به خوبی استفاده شود ارزاق مورد نیاز مردم تامین خواهد شد البته به شرط آنکه مردم از اسراف و تبذیر که در قرآن هم نکوهش شده پرهیز کنند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.