حوزه آنلاین با هدف آموزش دروس حوزوی فعالیت خود را آغاز می‌کند

حوزه آنلاین توسط مجموعه‌ای از دانشجویان و طلاب مقیم کانادا و ایران طراحی و پایه‌گذاری شده و به‌طور رایگان به علاقه‌مندان به دروس حوزوی خدمات ارائه می‌کند.سایت حوزه آنلاین به نشانی www.hawzah-online.com از چهار بخش تشکیل شده که به زبان فارسی دروس را ارائه می‌کند.بر پایه این گزارش،‌ بخش اول شامل ارائه دروس حوزوی پایه اول تا دهم به‌صورت پورتال آموزشی، متن، جستجو در متن، خلاصه دروس، نمونه سؤالات امتحانی، قابلیت طرح سؤالات محصلان، دریافت پاسخ از اساتید مطرح حوزه علمیه قم و غیره است....
شنبه، 26 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حوزه آنلاین با هدف آموزش دروس حوزوی فعالیت خود را  آغاز می‌کند
 ویرایش عکس تیر 99

حوزه آنلاین با هدف آموزش دروس حوزوی فعالیت خود را نیمه شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) آغاز می‌کند.
حوزه آنلاین توسط مجموعه‌ای از دانشجویان و طلاب مقیم کانادا و ایران طراحی و پایه‌گذاری شده و به‌طور رایگان به علاقه‌مندان به دروس حوزوی خدمات ارائه می‌کند.
سایت حوزه آنلاین به نشانی www.hawzah-online.com از چهار بخش تشکیل شده که به زبان انگلیسی و فارسی دروس را ارائه می‌کند.
بر پایه این گزارش،‌ بخش اول شامل ارائه دروس حوزوی پایه اول تا دهم به‌صورت پورتال آموزشی، متن، جستجو در متن، خلاصه دروس، نمونه سؤالات امتحانی، قابلیت طرح سؤالات محصلان، دریافت پاسخ از اساتید مطرح حوزه علمیه قم و غیره است.
بخش‌های دیگر این سایت که عبارت از تهیه پورتال آموزشی دروس حوزوی پایه اول و دوم به زبان‌های اردو، هندی، انگلیسی و فرانسوی است، در حال تولید بوده و سپس در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.