مدیر حوزه علمیه خراسان:

مصباح عاملی؛ آموزش های حوزه علمیه به فضای مجازی منتقل می شود

مدیر حوزه های علمیه خراسان گفت: برای نهادینه شدن اندیشه اسلامی و انقلابی در جامعه باید به مدارس توجه بیشتری شود. محتوا آموزشی حوزه علمیه می تواند در فضای مجازی ایجاد جذابیت کند
چهارشنبه، 19 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مصباح عاملی؛ آموزش های حوزه علمیه به فضای مجازی منتقل می شود
ویرایش عکس آذرماه 98

به گزارش راسخون به نقل از  خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مصباح عاملی ظهر سه شنبه در نشست همکاری های مشترک آموزش و پروش و حوزه های علمیه خراسان اظهار کرد: امروز تعمیق اندیشه اسلامی و انقلابی در جامعه و در میان اقشار مختلف مردم باید به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و برنامه ریزی لازم برای استفاده از این ظرفیت به انجام رسد.
وی افزود: در شرایطی که امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران با اجرای توطئه های مختلف به دنبال وارد کردن خدشه و از بین بردن فرهنگ دینی و اسلامی و انقلابی مردم ایران هستند همکاری تمامی بخش ها بویژه حوزه های علمیه با آموزش و پرورش می تواند  دشمن را از رسیدن به این هدف شوم خود ناامید کند.
مدیر حوزه های علمیه خراسان تصریح کرد:بخش مهمی از مخاطبان برنامه های حوزه علمیه دانش آموزان ، معلمان و اولیاء هستند و به همین دلیل ضرورت دارد همکاری خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش انجام شود.
عاملی خاطرنشان کرد: برای نهادینه شدن اندیشه اسلامی و انقلابی در جامعه باید در مدارس دانش ِآموزان، معلمان و حتی والدین را در برنامه ریزی، تولید محتوا و شیوه های آموزش حرکت های تحولی هدفمند انقلابی مشارکت دهیم تا بتوانیم به نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.


 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.