تا 10 خرداد ماه

مهلت ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان تمدید شد

ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی سال تحصیلی 91-92 حوزه علمیه خراسان، تا دهم خرداد سال تحصیلی 91-92 تمدید شد.
دوشنبه، 1 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مهلت ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان تمدید شد

ویرایش عکس آذرماه 98

راسخون : ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی سال تحصیلی 91-92 حوزه علمیه خراسان، تا دهم خرداد سال تحصیلی 91-92 تمدید شد.  
 

 حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد، مسئول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده و تقاضای مدیران مدارس علمیه استان های خراسان مهلت ثبت نام در این حوزه تا تاریخ 10 خرداد 1391 تمدید شد.

وی همچنین با بیان اینکه آمار ثبت نام کنندگان تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه امسال نسبت به سال گذشته بیش از 1000 نفر افزایش یافته است، افزود: ثبت نام به‌ صورت اینترنتی از روز 20 فروردین آغاز شده است و تا 10 خرداد ماه سال جاری  ادامه خواهد داشت و این مهلت تمدید نخواهد شد.

حجت الاسلام ناصری نژاد ضمن تأکید بر اینکه تحصیل در مدارس علمیه به‌ صورت تمام وقت است، گفت: پذیرش قطعی طلاب منوط به کسب نمره قبولی در امتحاناتی است که پس از سه ماه تحصیل در حوزه از آنان به عمل می‌آید و پذیرش قطعی خواهران مشروط به کسب معدل 14 در پایان ترم اول برای مقطع دیپلم و در امتحانات سال اول تحصیلی برای مقطع سیکل می‌باشد.

وی تصریح کرد: داوطلبان برادر مقطع راهنمائی شهرستان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، به جز شهرستان مشهد که قصد تحصیل در مشهد را دارند، باید معدل مدرک تحصیلی آنان از 18 به بالا باشد و یا رتبه یک تا 50 را در آزمون کسب نمایند.

مسئول دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان با بیان این که حافظان کل قرآن کریم نیز بدون آزمون و فقط با مصاحبه می‌توانند وارد حوزه علمیه خراسان شوند، ابراز داشت: داوطلبان مقاطع کاردانی و بالاتر پس از ثبت نام در زمان اعلام شده بر اساس معدل کل حداقل 12 و قبولی در مصاحبه، بدون آزمون پذیرش خواهند شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت دفترچه ثبت‌نام به آدرس www.hozehkh.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 2237595-0584 برای خراسان شمالی، 4424331-0561 برای خراسان جنوبی، 2008336-0511 برای خراسان رضوی (برادران) و 2008264-0511 برای خراسان رضوی (خواهران)، تماس حاصل نمایند.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.