دشمن امروز قلب مسلمین را هدف گرفته است

امروز دشمنان کوته فکر باید بدانند جامعه بزرگ اسلامی با کلیه ابعاد وجودی که دارد، دارای هدفی واحد و یکسان هستند که همان سربلندی و عزت بیش از پیش اسلام است. مدیر ارتباطات بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بر حفظ وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمین تاکید کرد و افزود: این انسجام و یکپارچکی موجب عزت و عظمت بیش از پیش اسلام شده و دشمنان را در طرحها و نقشه ها یشان ناامید می سازد. ..
جمعه، 2 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دشمن امروز قلب مسلمین را هدف گرفته است
   
اسلام ستیزی هدف دیرینه دشمنان شرق و غرب عالم از دیرباز تاکنون بوده است که امروز با شیوه ها و تکنیک های نوینی وارد عرصه جهانی شده است.
 
 مدیر ارتباطات بین اللمل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: امروز استکبار جهانی قلب مسلمین را هدف قرار داده و مصمم است وحدت و یکپارچگی آنان را متزلزل کند.
به گزارش نورسافت محسن مس چی در دیدار جمعی از رجال و شخصیت های سیاسی و اجتماعی کشور پاکستان از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی افزود: اسلام ستیزی هدف دیرینه دشمنان شرق و غرب عالم از دیرباز تاکنون بوده که امروز با شیوه ها و تکنیک های نوینی وارد عرصه جهانی شده است.
وی کلیه فرق و مذاهب اسلامی را نشات گرفته از دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان کوته فکر باید بدانند جامعه بزرگ اسلامی با کلیه ابعاد وجودی که دارد، دارای هدفی واحد و یکسان هستند که همان سربلندی و عزت بیش از پیش اسلام است.
مدیر ارتباطات بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بر حفظ وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمین تاکید کرد و افزود: این انسجام و یکپارچکی موجب عزت و عظمت بیش از پیش اسلام شده و دشمنان را در طرحها و نقشه ها یشان ناامید می سازد.
 
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.