«گجت» جدید «آی‌پادتاچ» به بازار عرضه شد

این وسیله شاید در نگاه اول تنها یک نگهدارنده (Stand) برای "آی‌پادتاچ" به نظر آید اما کاربرد مهم‌تر این گجت ساعت زنگ‌دار به کار رفته در آن است.
شنبه، 6 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«گجت» جدید «آی‌پادتاچ» به بازار عرضه شد
این وسیله شاید در نگاه اول تنها یک نگهدارنده (Stand) برای "آی‌پادتاچ" به نظر آید اما کاربرد مهم‌تر این گجت ساعت زنگ‌دار به کار رفته در آن است.
همواره "آی‌پاد‌تاچ" شرکت اپل تنها به عنوان وسیله‌ای برای پخش موسیقی مطرح شده است اما این محبوبیت تا آنجا پیش رفته است که برای آن گجت‌های گوناگونی ابداع شود.
گجت که همواره بسیاری از ما را به یاد آن کارآگاه معروف و خوش‌شانس دنیای انیمیشن می‌اندازد به وسایل کوچک مکانیکی یا الکترونیکی گفته می‌شود که اغلب اندازه‌ای کوچک دارند و دارای کاربرد زیاد و خاص در زندگی هستند. به عبارت دیگر وسایلی که برای انجام کارها مفید و پرکاربرد هستند را Gadget می‌نامند.
از جمله گجت‌هایی که برای "آی‌پاد‌تاچ" تاکنون به بازار عرضه شده بود گجت پخش موسیقی در ماشین و در موج اف-ام و.. بود اما حالا آخرین گجت برای "آی‌پادتاچ" معرفی شده است.
این وسیله که در تصویر مشاهده می‌کنید شاید در نگاه اول تنها یک نگهدارنده (Stand) برای "آی‌پادتاچ" به نظر آید اما کاربرد مهم‌تر این گجت ساعت زنگ‌دار به کار رفته در آن است.
این وسیله که "iLuv" نام دارد یک وسیله جالب برای کسانی است که در خواب ناز تشریف داشته و خواستار روش‌هایی متفاوت برای از خواب بلند شدن هستند.
این وسیله که مدل "iMM153 desktop" آن را در تصویر مشاهده می‌کنید به وسیله روش‌های زیر شما را از خواب بیدار می‌کند.
شما می‌توانید به وسیله رادیوی اف‌-ام یا به وسیله پخش  موسیقی دستگاه "آی‌پاد" یا به وسیله شوکر کوچکی که در دستگاه وجود دارد از خواب بلند شوید.
ضمنا این وسیله دارای صفحه نمایش ساعت LCD  است و در 3 رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی به بازار عرضه شده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.