مستند «دریچه» روی آنتن شبکه سحر

«دریچه» به تهیه کنندگی «زینب محموده» به زودی روی آنتن سیمای بوسنی شبکه جهانی سحر می‌رود. مستند «دریچه» با هدف به تصویر کشیدن دستاوردها و پیشرفت‌های علمی نوین ایران در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی قابل رقابت با کشورهای توسعه یافته جهان، در 13 قسمت 20 دقیقه‌ای در سیمای بوسنی شبکه جهانی سحر تهیه شده و از 11 تیرماه از این سیما پخش می‌شود. ..
يکشنبه، 7 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مستند «دریچه» روی آنتن شبکه سحر

مستند تلویزیونی «دریچه» با هدف به تصویر کشیدن دستاوردها و پیشرفت‌‌های علمی ایران از شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مستند «دریچه» به تهیه کنندگی «زینب محموده» به زودی روی آنتن سیمای بوسنی شبکه جهانی سحر می‌رود.
مستند «دریچه» با هدف به تصویر کشیدن دستاوردها و پیشرفت‌های علمی نوین ایران در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی قابل رقابت با کشورهای توسعه یافته جهان، در 13 قسمت 20 دقیقه‌ای در سیمای بوسنی شبکه جهانی سحر تهیه شده و از 11 تیرماه از این سیما پخش می‌شود.
در این برنامه در کنار گفت‌وگوی لیلا علیزاده با کارشناسان، محققان و متخصصان ایرانی پیرامون موضوعاتی چون فناوری سلول‌های بنیادی، سلول درمانی، نانو تکنولوژی، مهندسی پزشکی و... برای آشنایی مخاطبان بوسنیایی زبان با محیط کار و چگونگی فعالیت متخصصان و میهمانان برنامه تصاویر مستندی از همراهی دوربین با شخصیت‌های محوری این مستند نیز گنجانده شده است.
ایران در زمینه تولید برخی از تجهیزات پزشکی همچون رباط کمک جراح و دستگاه سنجش شنوایی، دارای مقام سوم جهانی است و همچنین در حال رقابت با کشورهایی چون ایالات متحده امریکا در زمینه تولید نانو ذرات سیلور و دارای مقام سوم دراین زمینه است
«حمیدرضا گورابی» رئیس پژوهشکده رویان، «حسین ایمانی» عضو هیات علمی پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی و مجری نخستین طرح همانندسازی در ایران و... از جمله متخصصان و دانشمندان ایرانی هستند که این برنامه به ترسیم فعالیت‌های علمی ایشان می‌پردازد.
عوامل تولید این مجموعه مستند عبارتند از: کارگردان:علیرضا حائری، نویسنده: رقیه محموده، مترجمان: عادل حاجی محمد اویچ و ارناد پانجیچ، تصویربردار: علی خدایاری، صدابردار: شهداد خدایاری، صدابردار استودیو: سهیل سلامت و تدوین: حسین شهباززاده.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط