هشدار آيت‌الله مكارم شيرازي نسبت به كشتار مسلمانان در چين‌

در بيانيه صادر شده از سوي آيت‌الله مكارم شيرازي آمده است: اخبار وحشتناكي كه از ايالت سين كيانگ چين درباره كشتار وسيع و سركوب مسلمانان اين منطقه منتشر شده است موجب تاسف شديد هر مسلمان و انسان آزاده‌اي است. در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: درست است كه دولت و ملت چين روابط دوستانه...
دوشنبه، 22 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هشدار آيت‌الله مكارم شيرازي نسبت به كشتار مسلمانان در چين‌
 
يكي از مراجع عظام تقليد قم با صدور بيانيه‌اي نسبت به كشتار مسلمانان در ايالت سين كيانگ چين هشدار داد و خواستار موضع‌گيري جهان اسلام در اين ‌ارتباط‌ شد.‌
در بيانيه صادر شده از سوي آيت‌الله مكارم شيرازي آمده است: اخبار وحشتناكي كه از ايالت سين كيانگ چين درباره كشتار وسيع و سركوب مسلمانان اين منطقه منتشر شده است موجب تاسف شديد هر مسلمان و انسان آزاده‌اي است.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: درست است كه دولت و ملت چين روابط دوستانه و نزديكي در امور اقتصادي و سياسي با ما و ساير كشورهاي اسلامي دارند ولي اين دليل بر آن نمي‌شود كه برادران و خواهران مسلمان ما را در آن منطقه به وضع فجيعي سركوب كنند و ما خاموش بنشينيم.
در بخش پاياني اين بيانيه تاكيد شده است: ما ضمن محكوم كردن شديد اين سركوب‌ها از همه مسلمانان و تمام آزادگان جهان دعوت مي‌كنيم كه اعتراض شديد خود را نسبت به اين حركت غير دوستانه اظهار دارند و يك صدا از دولت چين بخواهند كه به اين وضع خاتمه داده و مجرمان را مجازات كنند. مردم از مسئولان دولت جمهوري اسلامي نيز انتظار دارند در اين مورد سكوت نكنند و موضع قوي مناسبي بگيرند و برادران و خواهران مسلمان خود را تنها نگذارند.
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.