اینترنت بهترین فضا برای پاسخگویی به شبهات جوانان است

هم اکنون نرم افزارهای مختلف قرآنی مانند قدر و تبیان در ایران تهیه شده است و با قدرت می توان گفت که اولین نرم افزارهای قرآنی در دهه 70 در ایران تولید و از سال 75 هم سایت های خوبی در زمینه قرآن راه اندازی شده است. مدیر سایت راسخون تأکید کرد : امروز راه اندازی سایت اینترنتی به اوج خود رسیده است و سایت های بسیار قوی در حال فعالیت هستند و امروز ما در کشورهای جهان اسلام رتبه خوبی داریم . سجادی افزود : امروزه به اینترنت نیاز داریم و باید از اینترنت و محیط آن استفاده کرد ..
سه‌شنبه، 30 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اینترنت بهترین فضا برای پاسخگویی به شبهات جوانان است
  ویرایش عکس دی ماه 98

مدیر پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون با بیان اینکه ضرورت دارد به شبهات و سوالات جوانان پاسخ داده شود اینترنت را بهترین فضا برای پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی و مذهبی جوانان دانست .
  به گزارش  راسخون به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سید احمد سجادی مدیرعامل راسخون با بیان این مطلب درباره راه اندازی این سایت فرهنگی گفت: یکی از فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت های فرهنگی در امور قرآنی است و این سایت یکی از زیر مجموعه های سازمان اوقاف و امور خیریه است که از آغاز بکار آن فعالیت های خوبی در زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات فرهنگی، مذهبی و اعتقادی جوانان صورت گرفته است .

 سجادی خاطر نشان کرد: راسخون به منظور لبیک گویی به دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به ارائه مسائل فرهنگی و دینی و ترویج ارزشها راه اندازی شده است و حتی زمانی که گزارش آن را خدمت معظم له تقدیم داشتند رهبر معظم انقلاب از این فعالیت استقبال کرده و خوشحال شدند .

 وی درباره وضعیت فعالیت های رایانه ای و اینترنتی پیرامون قرآن در کشور افزود: هم اکنون نرم افزارهای مختلف قرآنی مانند قدر و تبیان در ایران تهیه شده است و با قدرت می توان گفت که اولین نرم افزارهای قرآنی در دهه 70 در ایران تولید و از سال 75 هم سایت های خوبی در زمینه قرآن راه اندازی شده است .
مدیر سایت راسخون تأکید کرد: امروز راه اندازی سایت اینترنتی به اوج خود رسیده است و سایت های بسیار قوی در حال فعالیت هستند و امروز ما در کشورهای جهان اسلام رتبه خوبی داریم. سجادی افزود: امروزه به اینترنت نیاز داریم و باید از اینترنت و محیط آن استفاده کرد و جامعه جهانی مانند یک کسی است که بیشترین حرف را برای گفتن داشته باشد .

وی درباره اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم و نقش آن در گسترش فرهنگ قرآنی گفت: در کشور ما بعد از دوران انقلاب اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته است و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست .
 وی ادامه داد : یکی از اولین فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی علیرغم جنگ و مشکلات آن برگزاری مسابقات قرآن کریم بوده است و امروزه این مسابقات باعث شده است تا فرهنگ قرآنی رشد و عمق پیدا کند .
 سجادی تصریح کرد : این مسابقات می تواند عامل وحدت بین مسلمانان باشد علاوه بر این می تواند پاسخگوی بسیاری از وهابیون باشد که همیشه به تشیّع تهمت تحریف قرآن را می زنند باشد و نشان می دهد که شیعیان نیز به قرآن اعتقاد راسخ دارند .
 
 
/1001/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.