کتاب محرمانه‌های کلینتون و رسوایی اخلاقی مونیکا لوینسکی

هزینه‌ای که دولت آمریکا برای تحقیق درباره رسوایی اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا با مونیکا لوینسکی از کارمندان کاخ سفید پرداخت کرد دو برابر هزینه‌ای بود که برای تحقیق درباره حملات یازده سپتامبر پرداخت کرد....
سه‌شنبه، 31 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کتاب محرمانه‌های کلینتون و رسوایی اخلاقی مونیکا لوینسکی

صحبت‌های شخصی کلینتون در جریان ماجرای رسوایی اخلاقی مونیکا لوینسکی، نزاع‌های شخصی کلینتون با ال گور، صحبت‌های کلینتون درباره جورج بوش و مک کین توسط توسط یک تاریخ‌نگار زبردست در کتابی جدید منتشر شد.به گزارش راسخون به نقل از شبکه ایران، مصاحبه‌های محرمانه بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا به فاصله 8 سال بعد توسط تیلور برنچ، تاریخ‌شناس برجسته در کتابی جدید منتشر شد.
 
تیلور برنچ تاریخ‌نگاری که 79 مصاحبه‌ محرمانه بیل کلینتون را ثبت کرده بود، همه نوشته‌هایش را به یک کتاب جذاب با عنوان «نوارهای کلینتون؛ کشمکش با تاریخ از طریق رییس جمهور» تبدیل کرده که اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.
 
بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا طی سال‌های 1993 تا 2001 این تاریخ‌نگار حرفه‌ای را به کاخ سفید دعوت کرد تا مصاحبه‌ها‌یی را که در آن زمان محرمانه محسوب می‌شد برای او ثبت کند. این مصاحبه‌ها محرمانه نگاه داشته می‌شد و بیل کلینتون نیز نوار مصاحبه‌ها را در کشوی میز شخصی‌اش نگهداری می‌کرد.
 
به گزارش ایبنا، برنچ در این کتاب صحبت‌های شخصی کلینتون در جریان ماجرای رسوایی اخلاقی مونیکا لوینسکی، نزاع‌های شخصی کلینتون با ال گور، صحبت‌های کلینتون درباره جورج بوش و مک کین و بسیاری از وقایع بسیار جذاب دیگر را نقل کرده است.
 
برنچ متن کتاب را قبل از انتشار برای کلینتون ارسال کرده تا نکات مطرح شده در آن را تایید کند و ظاهرا کلینتون هم بعضی جاهای آن را تغییر داده ولی او در گفت و گو با روزنامه آمریکایی یو.اس.ای.تودی گفته هیچ کدام از تغییراتی را که مد نظر کلینتون بوده در کتاب خود اعمال نکرده است.
 
یادآور می شود ماجرای رسوایی اخلاقی بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی منشی سابق کاخ سفید در اواخر دهه 1990 باعث بروز جنجال های گسترده در آمریکا و استیضاح کلینتون شد.
 
شبکه تلویزیونی راشا تودی اخیرا در گزارشی اعلام کرد هزینه‌ای که دولت آمریکا برای تحقیق درباره رسوایی اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا با مونیکا لوینسکی از کارمندان کاخ سفید پرداخت کرد دو برابر هزینه‌ای بود که برای تحقیق درباره حملات یازده سپتامبر پرداخت کرد.
 
 
/1001/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.