قالیباف : عرضه سهام بیمه البرز تا 20 درصد درچند روز آینده

قالیباف اصل درمصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه بر اساس ضوابط باید حد اکثر تا شش ماه از زمان عرضه اولیه ، بیست درصد سهام شرکت بیمه البرز در بورس واگذار شود ، گفت : پس از عرضه اولیه ده درصد ازسهام این شرکت در روز چهارشنبه گذشته و کشف قیمت هر سهم - 629 تومان و 3 ریال ، دیروز نیز با توجه به تقاضای خریداران ، سه درصد دیگر از سهام بیمه البرز به فروش رسید. ..
يکشنبه، 19 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قالیباف : عرضه سهام بیمه البرز تا 20 درصد درچند روز آینده
ویرایش عکس مرداد 99

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت : تا چند روز اینده با عرضه بخش دیگری از سهام شرکت بیمه البرز واگذاری سهام ان به 20 درصد می رسد.
حسن قالیباف اصل درمصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه بر اساس ضوابط باید حد اکثر تا شش ماه از زمان عرضه اولیه ، بیست درصد سهام شرکت بیمه البرز در بورس واگذار شود ، گفت : پس از عرضه اولیه ده درصد ازسهام این شرکت در روز چهارشنبه گذشته و کشف قیمت هر سهم - 629 تومان و 3 ریال ، دیروز نیز با توجه به تقاضای خریداران ، سه درصد دیگر از سهام بیمه البرز به فروش رسید.
وی سه درصد سهام شرکت بیمه البرز را هشت میلیون سهم اعلام کرد که به قیمت هر سهم 648 تومان و در مجموع به ارزش پنج میلیارد و 184 میلیون تومان فروخته شد .
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت : تا چند روز اینده هفت درصد دیگر از سهام شرکت بیمه البرز متناسب با کشش بازار عرضه خواهد شد.
خاطرنشان می شود ده درصد معادل 26 میلیون سهم نخستین شرکت بیمه دولتی مشمول اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ، چهارشنبه هفته گذشته عرضه شد و در مدت بسیار کوتاهی به فروش رسید.
قرار است تا دو ماه اینده سهام شرکتهای بیمه دولتی آسیا و دانا هم دربورس عرضه شود.
با ورود صنعت بیمه به بورس تنوع سهام در بورس کشور افزایش یافته است.
هم اکنون بورس کشورمان با دارا بودن سی و هشت صنعت مقام نخست را از این نظر در میان بورس کشورهای منطقه دارد

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما