پایگاه نور مگز 350 مقاله با موضوع صحیفه سجادیه در اختیار کاربران قرار داد

در آستانه فرا رسیدن ماه صفر و ورود کاروان اسرای کربلا به سرزمین شام و آغاز خطبه های روشنگرانه امام علی ابن الحسین علیه السلام پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) اقدام به جمع آوری و عرضه 350 مقاله با موضوع صحیفه سجادیه نموده است.
يکشنبه، 27 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پایگاه  نور  مگز 350  مقاله با  موضوع صحیفه سجادیه در  اختیار کاربران  قرار داد
ویرایش عکس تیر 99

در آستانه فرا رسیدن ماه صفر  و ورود کاروان اسرای کربلا به سرزمین شام و آغاز خطبه های روشنگرانه امام علی ابن الحسین علیه السلام پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) اقدام به جمع آوری و عرضه 350 مقاله با موضوع صحیفه سجادیه نموده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از نورسافت، کتابشناسی تفصیلی شروح و ترجمه های صحیفه سجادیه، اهمیت دعا در اسلام و جلوه آن در صحیفه سجادیه، تاملی در دعا و نگاهی به صحیفه سجادیه، سیما و سیره پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) در صحیفه سجادیه، با صحیفه سجادیه آشنا شویم از مقالات موجود در این پایگاه می باشد.
این گزارش می افزاید: صلوات بر پیامبر (صلی الله علیه و آله) در صحیفه سجادیه، انسان شناسی در صحیفه سجادیه، انسان و تربیت از منظر صحیفه سجادیه، رهیافتی به نظام تربیتی اسلام از نگاه صحفه سجادیه، ادبیات سخنان امام سجاد(علیه السلام) و صحیفه سجادیه، شکوه تعبیر و صحیفه سجادیه، تحلیل برخی مباحث کلامی و اخلاقی در صحیفه سجادیه از جمله دیگر عناوین مقالات موجود است.
علاقمندان می توانند برای استفاده از این مقالات با مراجعه به نشانی www.noormags.com  و درج کلمه صحیفه سجادیه در قسمت جستجو به کلیه مقالات دسترسی داشته باشند.
/2759/
پایگاه  نور  مگز 350  مقاله با  موضوع صحیفه سجادیه در  اختیار کاربران  قرار داد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.