آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر مشهد

با حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی دوازدهمین نمایشگاه کامپیوتر و تجارت الکترونیک مشهد (Comex2010 ) از فردا آغاز به کار می کند.
سه‌شنبه، 29 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر مشهد
ویرایش عکس تیر 99

با حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی دوازدهمین نمایشگاه کامپیوتر و تجارت الکترونیک مشهد (Comex2010 ) از فردا آغاز به کار می کند.
 
به گزارش راسخون مدیر بخش نمایشگاههای داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان بزرگترین مجموعه نمایشگاهی شرق ایران، اقدام به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری نموده است که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با کلیه تولیدات خود در این نمایشگاه معتبر حاضر خواهد شد.
سید مرتضی سجادی نژاد افزود: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نیز با توجه به رسالت خود در بخش نشر علوم اسلامی، با ارائه کلیه نرم افزارهای علوم اسلامی و آموزشی خود در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
مدیر بخش نمایشگاه های داخلی مرکز نور اظهارداشت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌‏المللی کامپیوتر، اتوماسیون، ماشین‌‏های اداری، الکترونیک و IT، از 28 دیماه لغایت 2 بهمن برگزار می‌‏شود.
سجادی نژاد افزود:بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و آخرین تجربیات و توانمندی‌‏های خود رابه نمایش می‌‏گذارند.
مدیر بخش نمایشگاههای داخلی مرکز تحقیقات در ادامه گفت: شرکت کنندگان در فضایی به مساحت 11 هزار متر مربع و در قالب 7 سالن اصلی به ارائه دستاوردهای خود می‌‏پردازند.
وی اظهار داشت: نمایندگان شرکت‌‏های خارجی از کشورهای چین، مالزی، آلمان، ژاپن، فرانسه، کره‌‏جنوبی، کانادا، سنگاپور و تایوان در این دوره حضور یافته‌‏اند.
سجادی نژاد کامیپوتر و سخت‌‏افزار، الکترونیک، ماشین‌‏های اداری و مجموعه‌‏های نرم‌‏افزاری را از جمله زمینه‌‏های فعالیت شرکت‌‏های حاضر در نمایشگاه عنوان کرد و افزود: اتوماسیون اداری، مجموعه‌‏های نرم‌‏افزاری حسابداری مالی، شبکه‌‏ها، اینترنت، خدمات شبکه‌‏های اطلاع‌‏رسانی، ارتباطات و خدمات اینترنتی، سرویس‌‏ها و خدمات تجارت الکترونیک، طراحی وب و کاتالوگ الکترونیکی، تجهیزات و سیستم‌‏های دیجیتالی‌‏، دستگاه‌‏های جانبی کامپیوتر، آموزش وپژوهش در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات پشتیبانی نیز از دیگر زمینه‌‏های فعالیت این نمایشگاه به شمار می‌‏رود. 
لازم به ذکر است، کاربران نور می توانند برای حضور در این نمایشگاه و غرفه نور به آدرس مشهد مقدس  - بلوار وکیل آباد - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد - تالار فردوسی2 مراجعه کنند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما