نرم افزار جامع التفاسیر ایران رتبه برتر در خاورمیانه را کسب کرد

این انتخاب را افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده و آن را به مقام معظم رهبری و کلیه فرهیختگان کشور تبریک گفت. "غلامرضا رحمانی" جشنواره جایزه جهانی سران(WSA) را جشنواره دستاوردهای رایانه ای بین المللی عنوان کرد که شرکت های نرم افزاری از اقصی نقاط دنیا یکی از تولیدات خود را به این جشنواره معرفی می کنند. وی اظهار داشت: نامه رسمی و لوح تقدیر اجلاس جهانی (WSA) با امضای پرفسور دکتر "پیتر ای.بورگ " رییس هیئت مدیره و "جک بومانس" منشی ارشد ..
چهارشنبه، 15 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نرم افزار جامع التفاسیر ایران رتبه برتر در خاورمیانه را کسب کرد
ویرایش عکس تیر 99

 نرم افزار چند رسانه ای "جامع التفاسیر"، تولید شده در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم در سومین جشنواره جایزه جهانی سران (WSA) در کشور مکزیک در بخش "بهترین در محتوای الکترونیکی و خلاقیت رتبه برتر" را دربین دولت عربی و خاورمیانه به خود اختصاص داد.   
 به گزارش راسخون ،
مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات سه شنبه شب به خبرنگار نورسافت  مرکز قم ، این انتخاب را افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده و آن را به مقام معظم رهبری و کلیه فرهیختگان کشور تبریک گفت.
"غلامرضا رحمانی" جشنواره جایزه جهانی سران(WSA) را جشنواره دستاوردهای رایانه ای بین المللی عنوان کرد که شرکت های نرم افزاری از اقصی نقاط دنیا یکی از تولیدات خود را به این جشنواره معرفی می کنند.
وی اظهار داشت: نامه رسمی و لوح تقدیر اجلاس جهانی (WSA) با امضای پرفسور دکتر "پیتر ای.بورگ " رییس هیئت مدیره و "جک بومانس" منشی ارشد جشنواره جهانی wsaبه حوزه ریاست مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تقدیم شد.
مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی این جشنواره بین المللی را در سه مرحله و در کشورهای مختلف عنوان کرد و گفت: کارشناسان و مدیران منتخب در سه شهر بزرگ سازبورگ( اتریش)، دهلی نو( هند) و در نهایت مونتری(مکزیک) با بررسی های دقیق و فنی نرم افزار چند رسانه ای جامع التفاسیر را منتخب این بخش معرفی کردند.
رحمانی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی هر شرکت به واسطه رای حاضرین و هیات رییسه انتخاب می شدند، تصریح کرد: بیشترین رای و امتیاز را کارشناسان و نمایندگان کشورهای اروپایی و آمریکایی به محصول قرآنی و تفسیری مرکز نور دادند.
/1001/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.