نرم‌افزار «حوزه و روحانیت» عرضه شد

نرم‌افزار «حوزه و روحانیت» محصول مشترک مرکز نور و دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عرضه شد.
سه‌شنبه، 4 تير 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نرم‌افزار «حوزه و روحانیت» عرضه شد
ویرایش عکس تیر 99

 نرم‌افزار «حوزه و روحانیت» محصول مشترک مرکز نور و دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عرضه شد.
به گزارش راسخون به نقل از ایکنا، علی‌اکبر پوست چیان، مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، با اشاره به نرم‌افزار حوزه و روحانیت اظهار کرد: این نرم‌افزار محصول مشترک مرکز نور و دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که مشتمل بر رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره مسائل حوزه و روحانیت است.
وی افزود: این نرم‌افزار متن کامل بیش از 120 عنوان از بیانات مقام معظم رهبری از سال 68 تا سال 90 مشتمل بر 11 بخش پیرامون مباحث حوزه و روحانیت است.
مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تصریح کرد: متن سخنان مقام معظم رهبری در زمینه‌های حوزه، روحانیت، تبلیغ، نظام اسلامی، معارف دینی، طلبگی، نهادهای مرتبط با حوزه و روحانیت مانند جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه امام خمینی(ره) از سرفصل‌های نرم‌افزار حوزه و روحانیت به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: قابلیت دسترسی به متن از طریق فهرست تفصیلی و موضوعی، همچنین جستجوی موضوعی در بیش از 1700 عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست از طریق کلمه و عبارت، همچنین متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی به همراه قابلیت جستجو در آیات، 10 دوره لغتنامه در 62 جلد به زبان عربی و فارسی با قابلیت جستجوی از محتویات و قابلیت‌های این نرم‌افزار ارزشمند به‌شمار می‌رود.
پوستچیان اظهار کرد: یادداشت‌برداری، رنگ کردن، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن از قابلیت‌های متنوع پژوهشی این نرم‌افزار محسوب می‌شود. همچنین کاربران این اثر طلاب و پژوهشگران علوم اسلامی است.
وی یادآور شد: سیستم عامل‌های ایکس‌پی، ویستا، سون، قابلیت نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار را دارند. کاربران برای تهیه این نرم‌افزار می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۹۵ - ۶۶۴۰۵۱۰۰ - ‌۶۶۴۱۰۶۴۹ -۰۲۱ تماس حاصل کنند یا با رایانامه book@khamenei.ir مکاتبه داشته باشند.
/7432/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.