لوح فشرده مجموعه آثار آیت‌الله مکارم‌شیرازی تولید شد

این نرم‌افزار تک زبانه، حاوی کتب عربی و فارسی با موضوعاتی از جمله قرآن، فقه و اصول، حج، نهج‌البلاغه، اخلاق و فلسفه است. وی نمایش، جستجو و قرآن را از بخش‌های اصلی این نرم‌افزار عنوان کرد و اظهار داشت: بخش نمایش شامل دو فهرست درختی و گزینشی بوده و بخش قرآن نیز حاوی ترجمه معظم‌له است. ..
دوشنبه، 22 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لوح فشرده مجموعه آثار آیت‌الله مکارم‌شیرازی تولید شد
 ویرایش عکس دی ماه 98

به همت محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و انتشارات مدرسه علمیه امام علی (ع) لوح فشرده مجموعه آثار حضرت آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی تولید و روانه بازار شد.
متولی تولید این پروژه با اعلام این خبر گفت: این لوح فشرده که به درخواست دفتر معظم‌له در قالب شش موضوع اصلی، طراحی و تولید شده است، شامل 94 عنوان کتاب است.
قاسم تیموری افزود: این نرم‌افزار تک زبانه، حاوی کتب عربی و فارسی با موضوعاتی از جمله قرآن، فقه و اصول، حج، نهج‌البلاغه، اخلاق و فلسفه است.

وی نمایش، جستجو و قرآن را از بخش‌های اصلی این نرم‌افزار عنوان کرد و اظهار داشت: بخش نمایش شامل دو فهرست درختی و گزینشی بوده و بخش قرآن نیز حاوی ترجمه معظم‌له است.
براساس این گزارش، تیموری به معرفی قابلیت‌های پژوهشی این نرم افزار پرداخت و گفت: انتقال به یادداشت، چاپ مطالب، مقایسه دو کتاب و برخورداری از 10 جلد لغتنامه عربی و فارسی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است.
علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه می‌توانند به فروشگاه‌های معتبر محصولات فرهنگی، نمایشگاه دائمی تولیدات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی واقع در قم بلوار جمهوری، نبش کوی چهار و یا انتشارات مدرسه علمیه امام علی (ع) وابسته به دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی مراجعه کنند

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما