مجموعه "بگو که هستم" در اصفهان کلید خورد

مجموعه تلویزیونی "بگو که هستم"به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه‌کنندگی رسول هنرمند در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید می‌شود.
چهارشنبه، 17 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجموعه "بگو که هستم" در اصفهان کلید خورد

راسخون:   رسول هنرمند با اشاره به اینکه این سریال بیش از 30 لوکیشن دارد، گفت: سریال "بگو که هستم" ویژه ماه مبارک رمضان برای پخش از شبکه‌های سراسری سیما تهیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،وی با بیان اینکه 70درصد از بازیگران این مجموعه بومی هستند، تصریح کرد: با توجه به تولید سریال "در مسیر زاینده رود" در سال گذشته و مشکلاتی که به وجود آورد تصمیم گرفتیم بازیگران به زبان اصلی خودشان صحبت کنند. در سریال "بگو که هستم" انتخاب شخصیت‌ها بر اساس لهجه صورت گرفته تا بازیگران تهرانی مجبور نباشند با لهجه اصفهانی صحبت کنند.

این تهیه‌کننده در خصوص داستان این سریال گفت: مراد (جهانبخش سلطانی) بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده به خانه‌اش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسر (پوراندخت مهیمن ) و فرزندانش خانه اجاره‌ای را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند. همسرش نامه‌ای برای او گذاشته که اگر در زمان معین (ماه مبارک رمضان) تغییر رفتار ندهد، باید او را طلاق بدهد و دیگر فرزندانش را نخواهد دید. مراد تصادفی با سه دانشجو (مهدی سلوکی، مهدی امینی خواه، مهدی باقربیگی) آشنا می‌شود زندگیش دچار تغییر و تحول می‌شود.

وی گفت: عنوان سریال بر اساس داستان انتخاب شده و گروه تولید تلاش می‌کنند از جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان در جذب مخاطب استفاده کنند.

هنرمند با بیان اینکه این سریال بیش از یک ماه پیش تولید داشته است، خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده تا پایان خردادماه تصویربرداری به پایان خواهد رسید.

وی از تدوین همزمان سریال خبر داد و بیان داشت: پس از گذراندن مراحل صداگذاری و موسیقی پانزدهم تیرماه سال آینده این مجموعه تحویل صدا و سیمای مرکز اصفهان خواهد شد.

تهیه کننده سریال "بگو که هستم" از موقعیت طنز این مجموعه خبر داد و عنوان کرد: این سریال علاوه بر ایجاد موقعیت‌های طنز اجتماعی، که باعث شادی می شود نکات مختلفی را تحت پوشش قرار داده است.

وی یادآور شد: تمهیدات لازم برای پخس این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان انجام گرفته است که هیچگونه محدودیت پخش نداشته باشیم.

عوامل سریال عبارتند از نویسنده: اکبر منصور فلاح، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: پیام حنفی، تصویربردار: ابوالفضل دودانگه، صدا بردار: مجتبی حبیب الهی، طراح صحنه و لباس : حسین منصور فلاح، طراح گریم: مهدی صادقی، تولید: محمد ربانی، رضا صالح پژوه و اصغر شیربانشاهی.

در مجموعه "بگو که هستم" جهانبخش سلطانی، مهدی سلوکی، پرستو گلستانی، مهدی امینی خواه، محمد الهی، پدراندخت مهیمن، مهدی باقربیگی، محمدعلی میاندار، شیرین حمدی، نرگس صابری، مهدی شهداد، احسان جانمیی، مینا فرامرزی و ... بازی می‌کنند.
 

 

999

منتظراخبار ، انتقاد وپیشنهاد شما هستیم: 
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.