اظهار رضایت آیت‌الله جوادی‌آملی از سریال یوسف پیامبر

در این سریال در بیشتر قسمت‌ها از آیات الهی و روایات اسلامی استفاده شده و گاهی نیز برای تشریح موضوع و درک مخاطب از منابع دیگر نیز بهره برده شده است که این اضافات از مقتضای رسانه است. آیت‌الله جوادی آملی در پایان اشاره کرد: توجه به مسائل قرآنی و فرهنگ‌سازی از طریق فیلم‌ ها و سریال‌های دینی می‌تواند در توجه جوانان به دین و قرآن بسیار مؤثر باشد. ..
يکشنبه، 3 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اظهار رضایت آیت‌الله جوادی‌آملی از سریال یوسف پیامبر
 ویرایش عکس شهریور 99

از دیدگاه آیت‌الله جوادی‌آملی، سریال یوسف پیامبر با توجه به مسائل قرآنی و آیات و روایات موجود و استفاده صحیح از ابزارهای مختلف رسانه‌ای توانسته‌است ارتباطی خوب با مخاطب برقرار و در زمینه دینی نیز بسیار خوب عمل کند.   

 آیت الله جوادی آملی با قدردانی از زحمات فرج الله سلحشور برای ساخت سریال یوسف پیامبر (ع) تصریح کرد: این سریال با توجه به مسائل قرآنی و آیات و روایات موجود در این زمینه و استفاده صحیح از ابزارهای مختلف رسانه‌ای توانسته ارتباطی خوب با مخاطب برقرار و در زمینه دینی نیز بسیار خوب عمل کند. 
 
وی افزود: در این سریال در بیشتر قسمت‌ها از آیات الهی و روایات اسلامی استفاده شده و گاهی نیز برای تشریح موضوع و درک مخاطب از منابع دیگر نیز بهره برده شده است که این اضافات از مقتضای رسانه است.  
آیت‌الله جوادی آملی در پایان اشاره کرد: توجه به مسائل قرآنی و فرهنگ‌سازی از طریق فیلم‌ ها و سریال‌های دینی می‌تواند در توجه جوانان به دین و قرآن بسیار مؤثر باشد.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما