شوق پرواز بهترین سریال شبکه یک شد

«شوق پرواز» به کارگردانی یدالله صمدی بهترین مجموعه تلویزیونی 10 سال اخیر شبکه یک سیما معرفی شد و دو بازیگر اصلی این سریال هم به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شدند.
شنبه، 23 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شوق پرواز بهترین سریال شبکه یک شد

راسخون: «شوق پرواز» به کارگردانی یدالله صمدی بهترین مجموعه تلویزیونی 10 سال اخیر شبکه یک سیما معرفی شد و دو بازیگر اصلی این سریال هم به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شدند.

به گزارش راسخون، جمعه شب برنامه «سین مثل سریال» بهترین سریال و بازیگر‌های مرد و زن دهه قبل شبکه یک را بر اساس نظر مخاطبان این شبکه معرفی کرد.
 
از میان شش سریال «شوق پرواز»، «در چشم باد»، «شب دهم»، «خواب و بیدار»، «پایتخت» و «زیر تیغ» به ترتیب سریال‌های «شوق پرواز»، «در چشم باد» و «پایتخت» عنوان بهترین سریال 10 سال گذشته این شبکه را کسب کردند.

از میان نامزدهای بهترین بازیگران زن شامل کتایون ریاحی، فاطمه معتمد‌آریا، الهام حمیدی، سپیده خداوردی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی‌نیا به ترتیب الهام حمیدی، فاطمه معتمد آریا و سپیده خداوردی عنوان بهترین بازیگران زن را کسب کردند.

از میان گزینه‌های بازیگر نقش مرد شامل شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، پرویز پرستویی، حسن یاری، حامد بهداد و امیر جعفری به ترتیب شهاب حسینی، پرویز پرستویی و حامد بهداد عنوان بهترین بازیگران مرد 10 سال اخیر شبکه یک را به خود اختصاص دادند.

 /123/

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.