اکران اولین فیلم سینمایی رضا عطاران

فیلم‌های سینمایی «خوابم می‌آد»، «قفس طلایی» و «آزمایشگاه» در گروه‌های سینمایی آفریقا، استقلال و آزادی به نمایش درمی‌آید.
چهارشنبه، 17 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اکران اولین فیلم سینمایی رضا عطاران

ویرایش عکس آذرماه 98

راسخون : فیلم‌های سینمایی «خوابم می‌آد»، «قفس طلایی» و «آزمایشگاه» در گروه‌های سینمایی آفریقا، استقلال و آزادی به نمایش درمی‌آید.
به گزارش راسخون به نقل از فارس: حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی درباره اکران جدید فیلم‌ها، گفت: به دلیل تعطیلی روز گذشته جلسه شورای صنفی نمایش امروز تشکیل شد‌. در این جلسه تصمیم گرفته شد فیلم‌ «آزمایشگاه» از ۱۷ خردادماه (چهارشنبه) در گروه سینمایی استقلال به جای فیلم «روزهای زندگی» به نمایش درآید. همچنین فیلم سینمایی «قفس طلایی» به جای فیلم «آخرین سرقت» در گروه سینمایی آزادی از روز ۱۸ خرداد (پنج‌شنبه) به نمایش درآید.
وی درباره تاخیر نمایش فیلم «قفس طلایی» گفت: این فیلم کپی‌هایش آماده نبود و به همین دلیل با یک روز تاخیر در سینما‌ها به نمایش درخواهد آمد. فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران جایگزین فیلم «چک» در گروه سینمایی آفریقا از تاریخ ۲۴ خردادماه اکران خواهد شد.
وی در خاتمه درباره اکران نشدن فیلم «شورشیرین» توضیح داد: به دلیل آماده نشدن پزیتیوهای فیلم، اکران آن به تعویق افتاد و «خوابم می‌آد» جایگزین فیلم «چک» خواهد شد. /7432

اکران اولین فیلم سینمایی رضا عطاران

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما