رضا عطاران، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری در "از ما بهتران"

فیلم سینمایی "از ما بهتران" به کارگردانی مهرداد فرید اوایل اسفندماه آماده نمایش می‌شود. مهرداد فرید در این ارتباط گفت: صداگذاری این فیلم توسط محمود موسوی‌نژاد و ساخت موسیقی توسط آلبرت آرکلیان به نیمه رسیده و این فیلم اوایل اسفند ماه آماده نمایش است. به زودی پخش کننده فیلم از ما بهتران اعلام شده و با توجه به فضای طنز این فیلم برای اکران نوروزی تلاش می کند.....
يکشنبه، 4 بهمن 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رضا عطاران، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری در "از ما بهتران"
ویرایش عکس خرداد 99

فیلم سینمایی "از ما بهتران" به کارگردانی مهرداد فرید اوایل اسفندماه آماده نمایش می‌شود.
مهرداد فرید در این ارتباط گفت: صداگذاری این فیلم توسط محمود موسوی‌نژاد و ساخت موسیقی توسط آلبرت آرکلیان به نیمه رسیده و این فیلم اوایل اسفند ماه آماده نمایش است. به زودی پخش کننده فیلم از ما بهتران اعلام شده و با توجه به فضای طنز این فیلم برای اکران نوروزی تلاش می کند.
رضا عطاران، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه‌خواه، ملکه رنجبر، مریم امیرجلالی، بروز ارجمند، نادر سلیمانی، مریم سعادت و ارژنگ امیرفضلی و.. بازیگران این فیلم هستند.
"از ما بهتران" داستان احسان روزنامه‌نگاری است که تاکنون هر چه نوشته مورد توجه مردم واقع نشده است. تا اینکه برخلاف رویه معمول گزارش‌هایی عامه‌پسند درباره رمالی می‌نویسد. انتشار این گزارش‌ها گرچه احسان را به عنوان روزنامه‌نگار موفق سر زبان‌ها می‌اندازد، اما به تدریج او را دچار دردسرهای عجیب و غریب می‌کند.
عوامل تولید فیلم عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: م. فرید، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، برنامه‌ریز: علی تهرانی، صدابردار: مرتضی اصلانزاده، صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی و جانشین تولید: حسین سبزی.
مهرداد فرید پیش از این فیلم‌های سینمایی "آرامش در میان مردگان" و "همخانه" را کارگردانی کرده است
 
/1001/

رضا عطاران، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری در



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما