انتشار شش کتاب جدید در دانشگاه ادیان و مذاهب

شش کتاب جدید توسط انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب و نشر ادیان در موضوعات مختلف انتشار یافت.
سه‌شنبه، 26 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتشار شش کتاب جدید در دانشگاه ادیان و مذاهب

ویرایش عکس تیر 99

شش کتاب جدید توسط انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب و نشر ادیان در موضوعات مختلف انتشار یافت.

به گزارش راسخون  محمد روحانی، مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه قم، گفت: کتاب اول «کرامت انسان در قرآن کریم (ماهیت، مبانی و مواقع)» نوشته بهروز یدالله‌پور، استادیار دانشگاه علوم پزشکی بابل است که در شمارگان هزار نسخه و با قیمت هر جلد 82 هزار ریال به‌همت نشر ادیان به چاپ رسیده است.

وی ابراز کرد: کتاب دوم «جلوه‌های معنویت در جهان اسلام (طریقه‌های عرفانی)» نام دارد که تهیه و تدوین سیدحسین نصر و ترجمه فاطمه شاه حسینی است و به‌همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در شمارگان هزار نسخه و با قیمت هر جلد 180 هزار ریال منتشر شده است.

روحانی ادامه داد: کتاب سوم نیز با عنوان «چیستی سرشت انسان (نگاهی از منظر علم، فلسفه و الهیات مسیحی)» نوشته ننسی مورفی و ترجمه علی شهبازی و سیدمحسن اسلامی است که به‌وسیله انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در شمارگان هزار نسخه و با قیمت هر جلد 56 هزار ریال انتشار یافته است.

روحانی یادآور شد: کتاب چهارم «رهیافت تحلیلی بر سوره‌های قرآن» نوشته حیدر عیوضی است که توسط نشر ادیان در هزار نسخه با قیمت 48 هزار ریال منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب پنجم «دین و برابری انسانی» نوشته رسول محمدجعفری است که به‌همت نشر ادیان با تیراژ هزار جلد با قیمت 50 هزار ریال به چاپ رسیده و کتاب ششم نیز «بود و نمود (معرفی مکتب ادویته و دانته، عرفان وحدت وجودی هندویی) نوشته محبوبه هادی‌نیا است که در شمارگان هزار نسخه با قیمت هر جلد 45 هزار ریال به‌وسیله نشر ادیان وارد بازار نشر شده است.

/7432/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط