مالکی : تصمیم رویانیان را در جلسه فردا مطرح و بررسی می کنیم / نظرم این است که پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه دهد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: تصمیم رویانیان مبنی بر کناره گیری پرسپولیس از لیگ را در جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه که فردا تشکیل می شود، مطرح و بررسی می کنیم.
يکشنبه، 6 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مالکی : تصمیم رویانیان را در جلسه فردا مطرح و بررسی می کنیم / نظرم این است که پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه دهد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: تصمیم رویانیان مبنی بر کناره گیری پرسپولیس از لیگ را در جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه که فردا تشکیل می شود، مطرح و بررسی می کنیم.

به گزارش راسخون، فداحسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بحث کناره گیری پرسپولیس از لیگ که توسط رویانیان مطرح شده، 2 مطلب وجود داد، یکی اینکه به اشکال مختلف نسبت به پرسپولیس بی محبتی می شود که با توجه به جایگاهی که پرسپولیس نزد مردم دارد، این بی محبتی ها به مصلحت نیست و باید این مسایل با دقت بررسی و پیگیری شود.

بحث دیگری هم که مطرح است اینکه ما به جایگاه داوری احترام می گذاریم اما مشکلات داوری که برای تیم ما به وجود آمده، باید در مراجع قانونی پیگیری شده و به آن رسیدگی شود. نه تنها رویانیان بلکه خیلی از مردم و هواداران تیم نگران پرسپولیس هستند که از نظر من حق هم دارند دغدغه داشته و نگران باشند. تصمیم رویانیان را در جلسه فوق العاده هیئت مدیره که امروز تشکیل می شود، مطرح و آن را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران انتظار داریم که روی این مسایل و اتفاقاتی که برای پرسپولیس می افتد، حساس تر باشند و حق یک تیم بزرگ را حفظ کنند چون برخی از تصمیمات ممکن است باعث افزایش احساسات مردم شود که کار درستی نیست. جلسه فوق العاده هیئت مدیره فردا تشکیل می شود و در مورد برخی مسایل و تصمیم رویانیان مبنی بر کناره گیری پرسپولیس از لیگ بحث خواهیم کرد. اینکه تصمیم رویانیان درست بوده یا نه را در جلسه هیئت مدیره مطرح می کنیم و انشاالله این اتفاق نیفتد.

وی تصریح کرد: نظر شخصی خود من این است که تیم پرسپولیس با توجه به روند خوبی که داشته، با قدرت به کارش در لیگ و جام حذفی ادامه دهد اما برای تیم ما مشکل ایجاد می کنند چون در بازی با آلومینیوم هرمزگان هم سرمربی ما و هم کمک او را اخراج کردند که نباید نگاه این چنینی باشد و احساس برخورد نکنند. مگر می شود یک تیم بدون سرمربی و مربی در مسابقه ای شرکت کند؟ اما پرسپولیس در بازی بعدی اش چنین شرایطی دارد. مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته داوران حساس تر باشند و مشکلات به وجود آمده را بررسی کنند. ما هم نگرانی های مدیریت باشگاه و اعضای تیم را در هیئت مدیره حل می کنیم و انشاالله پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه دهد.

مالکی در پایان گفت: در پرسپولیس چهره های کارشناسی در بخش های مختلف حضور دارند که دغدغه نسبت به تیم دارند و ناراحت هستند. در مورد مشکلات داوری هم نگرانی این چهره های کارشناس وجود دارد. رویانیان هم به عنوان مدیر عامل باشگاه و کسی که مسئولیت به او سپرده شده است، با همین افراد کارشناس در ارتباط است و نگرانی و دغدغه هایی نسبت به داوری دارد. برای ما به عنوان اعضای هیئت مدیره، این دغدغه ها و نگرانی ها مهم است و باید نگرش عمیق تری در رابطه با مسایل داوری باشد و تصمیمات جدی تری برای جدی تری برای چنین اتفاقاتی اتخاذ شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.