ارائه ۳۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه توسط مسجد جمکران

مسجد مقدس جمکران ۳۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ارائه کرده است.
دوشنبه، 14 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارائه ۳۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه توسط مسجد جمکران

ویرایش عکس آذرماه 98

مسجد مقدس جمکران ۳۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ارائه کرده است.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری شبستان، انتشارات مسجد مقدس جمکران با 320 عنوان کتاب در سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه حضور یافته و آخرین منشورات تخصصی خود را در معرض بازدید محققان و پژوهشگران عرصه مهدویت قرار داده است.

انتشارات مسجد مقدس جمکران در سال 1391 هشت عنوان کتاب جدید با رویکرد حضرت مهدی موعود عجل الله فرجه منتشر کرده است که این کتب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه عرضه شده است.
راهکارهایی برای پاسخ به شبهات مهدویت، چشمه سار حکمت، رمز و رازهای پنهانی، حکمت جهانی حضرت مهدی عجل الله فرجه و استراتژی انتظار در اندیشه امام خمینی(ره)، منتخب الاثر، رساله معاد و ولاء و ولایت از جمله این کتاب‌های جدید از این انتشارات است.

خاطرنشان می‌شود برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برای سومین سال پیاپی در قم صورت می‌گیرد و تعداد ناشران شرکت‌کننده در آن نیز همواره رو به فزونی بوده است به طوری که در سال جاری بیش از 120 ناشر ایرانی از قم و سایر شهرها و نیز 30 ناشر خارجی و عرب‌زبان از کشورهایی چون عراق، لبنان و اردن در این نمایشگاه دارای غرفه هستند و نسبت به عرضه جدیدترین کتاب‌های منتشر شده که بیشتر آن‌ها مربوط به سه سال اخیر هستند می‌کنند. سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه تا 15 اسفند ماه در مجتمع امام خمینی(ره) قم دایر است و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای طلاب و عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

/7432/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.