قاری مصری امروز در مسجد مکی زاهدان قرائت می کند

در پی برگزاری محافل قرآنی از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان،امروز چهارمین محفل در مسجد مکی زاهدان برگزار می شود.
چهارشنبه، 2 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قاری مصری امروز در مسجد مکی زاهدان قرائت می کند

 ویرایش عکس آذر ماه 98

در پی برگزاری محافل قرآنی از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان، امروز چهارمین محفل در مسجد مکی زاهدان برگزار می شود.
           
به گزارش راسخون، امسال در ماه مبارک رمضان اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان با دعوت از قاری بین المللی از کشور مصر با نام استاد محمد یحیی راغب الشرقاوی و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، محافل قرآنی را برگزار می نماید.
 
در این محافل که با حضور علاقه مندان و روزه داران پرشور استان برگزار می شود قاریان برجسته استانی نیز به تلاوت قرآن می پردازند.
 
از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف وامور خیریه در برگزاری این محافل قرآنی ، اجرای تواشیح، مسابقه قرآنی، افطاری و برگزاری نمایشگاه با عنوان سفره های آسمانی برگزار می شود.
 
حسین سالاری مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان در این باره گفت: تا امروز سه محفل از سلسله محافل قرآنی با حضور قاری مصری در شهر های زاهدان و زابل برگزار شده است و تا روز پنج شنبه سه محفل دیگر در مسجد مکی، بیت الرقیه و سپاه سلمان برگزار خواهد شد و استقبال روزه داران از این محافل بی نظیر بوده است.
 
سالاری گفت: حضور قاریان مصری در کنار قراء ایرانی و برگزاری محافل پر شور قرآنی در استان استقبال مردم را در پی دارد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.