خوزستان

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری برگزار شد

محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز مصری انور شحات محمد انور 30 و 31 مرداد در دو نقطه اهواز برگزار شد.
دوشنبه، 7 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری برگزار شد

 ویرایش عکس آذر ماه 98

راسخون: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز مصری انور شحات محمد انور 30 و 31 مرداد در دو نقطه اهواز برگزار شد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، به مانند هر سال که در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن با حضور قراء برجسته و بین المللی و به دعوت سازمان اوقاف و امور خیریه در مناطق مختلف کشور برگزار می گردد، امسال نیز این مجالس با حضور جمعی از مسئولین و مردم مشتاق و علاقمند به فرهنگ قرآن در 30 و 31 مرداد 1390 در مصلی کوت عبدالله و مسجد الزهرا کوی سعدی اهواز برپا گردید.
 

حجت الاسلام میرمحمدی سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان ضمن تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرائت صحیح قرآن و همگانی شدن آن خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه که بنا را بر ترویج فرهنگ قرآنی در کشور گذاشته است، قاری برجسته مصری انور شحات محمد انور که از قاریان برتر کشور مصر می باشد در جلساتی که با حضور پرشور مردم برگزار شد به قرائت قرآن به سبک مجلسی پرداخت که البته در این جلسات قاریان برجسته استانی و گروه های برتر تواشیح نیز به اجرای برنامه پرداختند.


 سرپرست اوقاف خوزستان در ادامه افزود: هدف از برگزاری این جلسات و محافل از طرفی بالا رفتن کیفیت قرائت و آشنایی بیشتر قاریان با نواها و نت های قرآنی و از سوی دیگر ایجاد ارتباط بیشتر میان ماه مبارک رمضان و مخاطبین با قرآن کریم است. امید است بتوانیم با برگزاری این مجالس و محافل جوانان این مرز و بوم را در مقابل تهاجم فرهنگی ایمن سازیم.


میرمحمدی در پایان اضافه کرد: تلاش اصلی ما برای جوانان و نوجوانان بوده و امید است که این عزیزان با حضور در این محافل و مجالس ارتباط خود را با فرهنگ قرآنی قوی تر سازند تا در آینده از حضور آنان نیز در این عرصه بهره کافی و وافی برده شود.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

901

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.