ایران در تلاوت و محافظت از قرآن از مصر هم بالاتر است

استاد محمدشرف الدین قاری مصری گفت : بنظر من ایران بهترین کشور در جهان اسلام است که قرآن را دوست دارد و از آن محافظت می کند.
شنبه، 21 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ایران در تلاوت و محافظت از قرآن از مصر هم بالاتر است

 ویرایش عکس آذر ماه 98

استاد محمدشرف الدین قاری مصری گفت : بنظر من ایران بهترین کشور در جهان اسلام است که قرآن را دوست دارد و از آن محافظت می کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، استاد"محمدبن علی بن مهدی شرف الدین علی" قاری برجسته کشور مصر با اشاره به سفرهای قرآنی و استقبال مردم از قاریان در محافل قرآنی اظهار داشت: واقع امر این است مردم ایران قرآن را دوست دارند و به آن عشق می ورزند و محافل قرآنی در این کشور به خاطر کسب رضای خدا برگزار می شود.
 
قاری مصری تلاوت قرآن و انس با آن را در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها موثر دانست و خاطرنشان کرد: قرآن بر شخصیت انسان تأثیرگذار است و باعث شده که از عادات و رفتارهای ناپسند دوری کند و به طورکلی ما را در برابر هر اشتباه و کار خلاف مصون نگه داشته است.
 
قاری ممتاز مصری نحوه قرائت قاریان ایرانی را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاوت قاریان ایرانی بسیار خوب و روش قرائت خوبی دارند اما باید برخی نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن باید بسیار پایبند به تجوید باشند و احکام آن را به خوبی رعایت کنند و به نفس کشیدن در اثنای تلاوت توجه داشته باشند.
 
محمد شرف الدین با اشاره به سفرهای خود به شهرهای مختلف ایران، استقبال مردم از تلاوتها و محافل قرآنی را کم نظیر دانست و افزود:استقبال مردم از تلاوت ها و محافل قرآنی بسیار گرم پرشور است به طوری که در هنگام تلاوت، برخی از مردم که از شدت هیجان تحت تأثیر قرارگرفته بودندگریه می کردند.
 
شرف الدین در ارزیابی خود از حرکت ایران به سمت قرآن پس از انقلاب اسلامی متذکر شد: انقلاب اسلامی در ایران حرکتی بسیار عظیم بود و پیشرفت های حاصل شده پس از انقلاب اسلامی حاکی از عظمت این حرکت بسیار بزرگ است.
 
این قاری مصری یادآور شد: بنظر من ایران بهترین کشور در جهان اسلام است که قرآن را دوست دارد و از آن محافظت می کند و در این زمینه حتی از مصر هم بالاتر است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.