معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛

فراخوان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه

فراخوان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه و سومین جشنواره مقالات علمی حوزوی از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه منتشر شد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فراخوان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر همایش کتاب سال حوزه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حوزویان داخل و خارج از کشور و ناشران آثار حوزوی می توانند با ارسال آثار منتشر شده در سال 97 و پایان نامه های سطح 4 (دکتری) در این همایش شرکت کنند.

حجت الاسلام مقیمی با بیان اینکه بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه با هدف پاسخگویی به نیازهای پژوهشی جامعه برگزار می شود گفت: ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب،زن و خانواده، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت،علوم انسانی ،اسلامی، فضای مجازی، آسیب های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی سبک زندگی اسلامی، فلسفه هنر، هنر در اسلام، محیط زیست و منابع طبیعی از جمله محورهای این همایش است.
 
فراخوان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه
 
وی با بیان اینکه پایان خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به این همایش است گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتیwww.ketabe howzeh.ir و یا مراجعه ی حضوری به آدرس قم،جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، دبیرخانه ی بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه در این همایش شرکت کنند.
حجت الاسلام مقیمی با بیان اینکه همایش کتاب سال حوزه بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد افزود: در این مدت بیش از 300 داور و ارزیاب در سطوح مختلف آثار رسیده به این همایش را بررسی می کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.