بیست و یکمین همایش «کتاب سال حوزه» در مدرسه دارالشفاء قم برگزار می‌شود

مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه، پنج‌شنبه 3 بهمن 98 در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار می‌شود.
سه‌شنبه، 1 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیست و یکمین همایش «کتاب سال حوزه» در مدرسه دارالشفاء قم برگزار می‌شود
به گزارش راسخون، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی‌حاجی، دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه، پنج‌شنبه 3بهمن98 در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان سومین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن تجلیل می‌شود.

دبیر همایش کتاب سال حوزه ادامه داد: در این مراسم که با حضور علماء، اندیشمندان و فرهیختگان حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، از مقام علمی شخصیت‌های پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل‌محمد(ص) و ناشران برتر نیز تجلیل می‌شود.

بیست و یکمین همایش «کتاب سال حوزه» در مدرسه دارالشفاء قم برگزار می‌شود

دبیر همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: در همایش کتاب سال حوزه که بزرگ‌ترین رویداد علمی فرهنگی حوزه‌های علمیه است، یکی از مراجع عظام تقلید و مدیر حوزه‌های علمیه سخنرانی می‌کنند.

همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برپا می‌گردد، تمامی آثار رسیده حوزویان و آثار برتر رسیده به دبیرخانه به نمایش گذاشته می‌شود.


منبع: خبرگزاری رسا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.