قرائت‌های تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل در «اسرا»

مسابقه تلویزیونی «اسرا» امشب، 30 دی‌ماه به قرائت‌های تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل می‌پردازد.
دوشنبه، 30 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قرائت‌های تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل در «اسرا»

 مسابقه تلویزیونی «اسرا» امشب، 30 دی‌ماه به قرائت‌های تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل می‌پردازد.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه تلویزیونی «اسرا» که در چهار رشته قرائت، حفظ قرآن، اذان و مداحی روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود؛ امشب، 30 دی‌ماه ساعت 20 تا 21 در فینال قرائت‌های تقلیدی به قرائت‌های تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل می‌پردازد.
بر اساس این گزارش، در برنامه امشب «اسرا» که تهیه‌کنندگی آن را علی اکرمی بر عهده داشته و با اجرای سیدوحید مرتضوی به روی آنتن می‌رود، احمد ابوالقاسمی به عنوان کارشناس قرآنی به بررسی قرائت‌های تقلیدی شرکت‌ کنندگان می‌پردازد.
بنابر این گزارش، «شب آسمانی» از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما است که امشب، 30 دی‌ماه با موضوع «پاسخ به شبهات وهابیت» از ساعت 21 تا 22 به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.
حجت‌الاسلام والمسلمین طبرسی به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه امشب «شب آسمانی» حضور داشته و به برخی شبهات مطرح شده از سوی وهابیت و شبکه‌های وهابی پاسخ می‌دهد.
یادآور می‌شود، برنامه تلویزیونی «شب آسمانی» که تهیه‌کنندگی آن را علیرضا قطبی بر عهده دارد با اجرای امیرمهرداد خسروی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.