تکواندو جایزه بزرگ قزاقستان؛

فرانسه، آمریکا و کرواسی طلایی‌های روز نخست

روز نخست از رقابتهای تکواندو جایزه بزرگ قزاقستان با کسب مدال طلا توسط نمایندگان فرانسه، آمریکا و کرواسی به پایان رسید.
شنبه، 8 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرانسه، آمریکا و کرواسی طلایی‌های روز نخست

روز نخست از رقابتهای تکواندو جایزه بزرگ قزاقستان با کسب مدال طلا توسط نمایندگان فرانسه، آمریکا و کرواسی به پایان رسید. 
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، دومین مرحله از مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک روز گذشته با حضور 206 تکواندوکار از 50 کشور به میزبانی قزاقستان در آستانه آغاز شد. در روز نخست تکواندوکاران سه وزن به روی "شی هاپ چانگ" رفتند که مدال طلا به نمایندگان فرانسه، آمریکا و کرواسی تعلق گرفت. 
 
فرانسوی‌ها که در سنگین وزن بعد از بازنشستگی "پاسکال" و "مایکل بروت" دچار خلاء شده بودند و از "ممدی دوکارا" هم توفیقی کسب نکردند، حالا یک چهره جدید را به تکواندو جهان معرفی کرده اند. "ام بار انديايه" مدتی است که در مسابقات مختلف هم خوب مبارزه می کند و هم خوب مدال می گیرد. این فرانسوی روز گذاشته در پیکار نهایی "ماهامو چو" از انگليس را در راند طلایی شکست داد و طلا گرفت.
 
نماينده انگليس نقره گرفت و "آرمان مارشال" از بلاروس و "جسور باكاوف" از ازبكستان مشتركا سوم شدند. سجاد مرداني نماينده ايران در اين وزن در راند طلايي نتيجه را به ايتاليا واگذار كرد و از دور رقابتها كنار رفت.
 
در بخش بانوان و در وزن 49- كيلوگرم، "لوكيجا زانيناويچ" از كرواسي قهرمان شد، "جي كيم" از كره جنوبي بر سكوي دوم ايستاد و "لين وان تينگ" از چين تايپه به همراه "گانا سوروكا" از اوكراين مشتركا در جايگاه سوم ايستادند.  همچنين در وزن 67+ كيلوگرم، "راس سانچز" از آمريكا به عنوان نخست دست يافت، "دانگوا لي" از چين دوم شد و "اينجونگ لي" از كره جنوبي به همراه "روسانا سيمون آلامو" از اسپانيا بر سكوي سوم قرار گرفتند.
 
در ادامه این مسابقات امروز شنبه سه نماینده از کشورمان به دیدار رقبای خود می روند که تا اینجای کار در وزن 80- کیلوگرم مهدی خدابخش نماینده کره جنوبی را شکست داده و در پیکار دوم باید با نماینده آرژانتین که مدال طلای المپیک 2012 را در کارنامه دارد پیکار کند. در وزن 58- کیلوگرم هم فرزان عاشورزاده نماینده اردن را از پیش رو برداشته است.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.