در گفت‌وگو یی

رحیمی : مشکل مالی پرسپولیس تا هفته آینده حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : با توجه به جلساتی که داشتم تا هفته آینده مشکل مالی پرسپولیس حل می‌شود.
جمعه، 14 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رحیمی : مشکل مالی پرسپولیس تا هفته آینده حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : با توجه به جلساتی که داشتم تا هفته آینده مشکل مالی پرسپولیس حل می‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، این روزها یکی از مباحثی که در مورد پرسپولیس مطرح است و این شائبه وجود دارد این است که آیا بین باشگاه پرسپولیس و اسپانسر اختلاف وجود دارد؟ آیا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بخشی از بدهی های را پرداخت کرده و این مسئله حامی مالی سرخپوشان را ناراحت کرده است؟
 
اگر بین باشگاه پرسپولیس و اسپانسری که خود وزارت معرفی کرده اختلافی هست چرا محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده گزارشی مبنی بر مشکلات در این زمینه به او نرسیده است؟
 
همه اینها شبهاتی است که وجود دارد اما علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد این مسئله اظهار داشت: طی جلساتی که در چند روز گذشته با برخی از مسئولان مربوطه داشته ام مسئله مالی باشگاه تا هفته آینده حل می شود.
 
وی از توضیح دادن بیشتر خودداری و تاکید کرد: من مسئول هستم تا مشکلات را حل کنم و دلیلی نیست که بخواهم به برخی شایعات پاسخ دهم.
 
رحیمی همچنین در مورد اینکه گفته می شود مهرداد پولادی با تیم الشحانیه قطر قرارداد بسته است گفت: صحبت در مورد پولادی کاملا تکراری است و من حرف تازه ای در مورد او ندارم و شما را به همان حرف های گذشت ام ارجاع می دهم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.