ترابیان : کسب مدال در جام جهانی ۲۰۱۶ از اهداف اصلی کمیته فنی فوتسال است

اولین جلسه کمیته فنی فوتسال با حضور افتخاری، انصاری‌فرد، شمس، رعدی و ترابیان به ریاست علی کفاشیان در دفتر وی برگزار شد.
شنبه، 15 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترابیان : کسب مدال در جام جهانی ۲۰۱۶ از اهداف اصلی کمیته فنی فوتسال است

اولین جلسه کمیته فنی فوتسال با حضور افتخاری، انصاری‌فرد، شمس، رعدی و ترابیان به ریاست علی کفاشیان در دفتر وی برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان در خصوص جلسه کمیته فنی فوتسال گفت: در این جلسه پیرامون سیاست‌گذاری کلان فوتسال در حوزه تیم‌های ملی و همچنین روند رشد و نمو فوتسال در کشور گفت‌وگو کردیم و با دیگر اعضای این کمیته، نکات کلیدی و اساسی مورد بحث قرار گرفت که مهمترین آنها به شرح زیر است:
 
1- پرداختن به آموزش مربیان در سطح باشگاه‌های همطراز با فوتسال مدرن جهان و همپاسازی مربیان فوتسال کشور با مربیان برتر جهان که این تصمیم با کمک کمیته آموزش فدراسیون عملی خواهد شد.
 
2- در مبحث بین‌الملل مقرر شد همانند سال‌های گذشته مسابقات سطح بالایی با کشورهای درجه یک فوتسال جهان به صورت تورنمنت‌های بین‌المللی و مسابقات دوستانه رفت و برگشتی ترتیب داده شود تا روند رشد تیم ملی فوتسال و خودباوری ملی‌پوشان با تداوم همیشگی ادامه داشته باشد.
 
3- براساس پیشنهادهای مطرح شده برنامه دو ساله‌ای جهت موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2016 کلمبیا تدوین می‌شود و جزئیات آن را اعضای کمیته فنی فوتسال در جلسات آتی مورد بررسی قرار می‌دهند.
 
4- براساس آیین‌نامه‌های موجود، در رابطه با به کارگیری بازیکنان باشگاه‌ها در تیم ملی و همچنین همکاری باشگاه‌ها با کمیته فوتسال تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.
 
 در پایان جلسه، ریاست فدراسیون چند نکته مهم را مورد اشاره قرار داد که از مهمترین آنها هدف‌گذاری تیم ملی فوتسال برای کسب مدال در جام جهانی 2016 کلمبیا و برنامه‌ریزی برای دستیابی به این هدف است.
 
همچنین برگزاری بازی‌های تدارکاتی سطح بالا و ادامه جلسات کمیته فنی با حضور کفاشیان از دیگر موارد مطرح شده در اولین جلسه کمیته فنی فوتسال است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.