مسابقات قهرمانی مردان جهان؛ ایران –پورتوریکو

شاگردان کواچ ست اول را از آن خود کردند

تیم ملی والیبال مردان ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود از سری بازی های مرحله اول رقابت های قهرمانی جهان، رأس ساعت 19:10 در شهر کراکوف لهستان به مصاف پورتوریکو رفت.
يکشنبه، 16 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شاگردان کواچ ست اول را از آن خود کردند

تیم ملی والیبال مردان ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود از سری بازی های مرحله اول رقابت های قهرمانی جهان، رأس ساعت 19:10 در شهر کراکوف لهستان به مصاف پورتوریکو رفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایران که صعود خود به مرحله دوم مسابقات را برای اولین بار در تاریخش جشن گرفته، حالا این بازی را برای تعیین رده نهایی اش در جدول گروه چهار انجام می دهد و خوشبختی اش از آن است که با علم به نتیجه بازی فرانسه (صدرنشین گروه) مقابل پورتوریکو قرار می گیرد، چراکه می تواند در صورت بروز لغزشی از سوی فرانسه، با کسب یک نتیجه مناسب به صدر جدول گروه نقل مکان کند و این مرحله را با صدرنشینی به پایان برساند.
 
 ایران خوب می داند که جمع کردن امتیاز و پوئن چقدر در مرحله بعد برایش کارساز خواهد بود. مخصوصا حالا که پورتوریکو با پیروزی شنبه شب مقابل ایتالیا خودش را به عنوان مدعی صعود، احیا کرده است.
 
 پورتوریکو برای برد و صعود به میدان ایران می آید و فقط کافی است تا بلژیک و ایتالیا در برابر حریفان شان (فرانسه و امریکا) که قدر هم هستند، شکست بخورند تا حریف ایران با کسب پیروزی در مسابقه امشب راه صعودش به مرحله دوم را هموار کند.
 
پورتوریکو با انگیزه فراوان به میدان می آید و مقابل ایتالیا نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. این تیم شامل بازیکنانی است که تلفیقی از سرعت و قدرت را دارند و در توپگیری هم به صورت گروهی؛ عالی عمل می کنند.
 
 اسپکرهای باهوش پورتوریکو در حمله از دست مدافعین حریف برای کسب پوئن بهره می برند و خلاصه یک مجموعه منسجم اند که اگر گرم بشوند، مهار شدنشان کار دشواری خواهد بود.
 
این در حالی است که ایران هم با کلکسیونی از بازیکنان برتر که حالا در سطح جهان هم جزو بهترین ها محسوب می شوند، تیمی شده که یک روز مانده به پایان مرحله اول، صعودش را مسجل کرده (مثل لیگ جهانی که یک هفته مانده به پایان مرحله بین قاره ای صعود خود را به مرحله نهایی تثبیت کرد) و کارش را به اما و اگر و روز آخر و دقیقه نود نکشانده. سرنوشتش را خودش رقم زده و به دست نتایج دیگر بازی ها و حریفانش نسپرده است.
 
** بازی دو تیم آغاز شد
 
ابتدا ساعت 19:05 سرود ملی ایران به صدا در آمد.
 
تیم های والیبال ایران و پورتوریکو رأس ساعت 19:10 در شهر کراکوف لهستان به مصاف یکدیگر رفتند.
 
ست نخست این دیدار با نتیجه 25 بر 17 به سود نمایندگان کشورمان پایان یافت.
 
در ست دوم دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند و بازی جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.