وحدت نياز الزامي در جبهه ي انقلاب (3)

از شما مي خواهيم که در همه جا از روحانيت دفاع کنيد که اگر اين ها نبودند، اسلام هم نبود. وحدت کلمه داشته باشيد، همان طور که اماممان گفته است . تمام سلاح ها و قلم ها را به سوي آمريکا نشانه بگيريد تا اين استکبار جهاني را نابود کنيم.
يکشنبه، 26 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وحدت نياز الزامي در جبهه ي انقلاب (3)
 وحدت نياز الزامي در جبهه ي انقلاب (3)

 

تهيه و تنظيم: ايوب سيف زاده




 

 

شهيد فتح علي ظفري ( 1365 - 1344 نهاوند )

از شما مي خواهيم که در همه جا از روحانيت دفاع کنيد که اگر اين ها نبودند، اسلام هم نبود. وحدت کلمه داشته باشيد، همان طور که اماممان گفته است . تمام سلاح ها و قلم ها را به سوي آمريکا نشانه بگيريد تا اين استکبار جهاني را نابود کنيم.

شهيد نبي الله عباسي ( 1364 - 1345 کرج )

دانش آموزان عزيز! خوب درس بخوانيد، ولي سعي کنيد پس از اتمام درستان خود را گم نکنيد و بدانيد که اگر زحمات اين ملت نبود ، اگر خون شهدا و جانبازيهاي اين سري جوانان نبود، شماها به جايي نمي رسيديد . نمازهايتان را سعي کنيد اول وقت و حدالامکان با جماعت بخوانيد و وحدتتان را حفظ کنيد ؛ چراکه ابرقدرتها از سلاحهاي ما نمي ترسند، بلکه از ايمان و اتحادمان به لرزه ميافتند.

شهيد حجت الله عبدالله زاده ( 1371 - 1344 خرم آباد )

اميدمان به خداوند مي باشد و به ريسمان الهي بايد چنگ بزنيم و از تفرقه خودداري نماييم که بزرگترين آفت اجتماع ما مسلمانان، وحدت مي باشد که بايد از آن پيروي (1) کنيم و به افراد فرصت طلب و سودجو اجازه ندهيم که عليه انقلاب ما توطئه کنند.

شهيد اروج علي عبداللهي ( 1360 - 1340 بناب )

پدران و مادران و برادران! شما را به خون پاك شهيدان قسم مي دهم که از تفرقه و دورويي بپرهيزيد، وحدتتان را حفظ نماييد و به روحانيت و سپاه، بيشتر نظر افکنيد و خط مشي اين دو نيرو [ ي ] الهي را طي کنيد، مگذاريد که ميان روحانيت و سپاه نفاق رخنه کند.

شهيد احمد علمداريان ( 1367 - 1348 تهران )

وحدت خودتان را طبق گفته ي امام حفظ کنيد و همانطور که خداوند به شما فرمان داده است به ريسمان [ الهي ] چنگ زده و متفرق نشويد (2).

شهيد اکبر علي ميرزالو ( 1362 - 1341 شهر ري )

اين انقلاب را که زمينه ساز حکومت عدل جهاني به رهبري مهدي موعود( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) است، به صاحب اصلي اش تحويل دهيد با وحدت و همبستگي، صفوف خويش را مستحکم کنيد تا بيگانه اي در صفوف شما رخنه نکند.

شهيد رضا غلامي خميران ( 1363 - 1340 بندر انزلي )

يکي از پيامدهاي مبارزات اسلامي و مبارزه ي خونبار ميهن اسلامي [ همراه ] با رهبري پيامبرگونه ي امام امت بر عليه نظام کفر جهاني، پديد آمدن (3) تکيه گاه هايي تعيين کننده از جمله (4) « کربلا » [ است ] که در حقيقت، محور (5) اساسي در حيات و و ادامه ي مبارزه ي انقلاب اسلامي مي باشد که اميدوارم هرچه زودتر با نصرت الهي و همراه با وحدت ما به اين هدف ها برسيم.

شهيد جواد غياثوند ( 1365 - 1335 ملاير )

به وظايف ديني خود عمل نماييد که يکي از آنها جهاد در راه خدا است، وحدت را حفظ نماييد، گوش به فرمان پير جماران، قاتل ستمگران باشيد و خداي ناکرده پشت وي را خالي نکنيد و گوش به حرف چپ و راست و وعده هاي اجانب ندهيد.

شهيد بهزاد غياثي ( 1365 - 1343 سنقر )

عزيزانم! بدانيد که در کشورهايي که ساعتها با هواپيما راه است تا به ايران بيايند، عده ي کثيري از ملت آن کشور هستند که در شادي و در پيروزي شما ( حزب الله ) شادند و در غمهاي شما عزا دارند و در انتظار پيروزي کامل شما هستند که با کمک شما عزيزان بتوانند احکام قرآن را در آن کشور پياده کنند؛ پس با هم وحدت داشته باشيد و با وحدت خود مشت ها را محکم تر بر دهان شرق و غرب بزنيد و شعارها را که هميشه با عمل خود ثابت کرديد، بيشتر جامه ي عمل بپوشانيد.

شهيد ابوالقاسم فاني ( 1365 - 1343 قزوين )

با سلام و درود بر امت حاضر در صحنه که با حضور خود و پشتيباني از انقلاب و امام و رزمندگان، توانستند دوباره وحدت اسلامي را به جهانيان نشان دهند و با صداي بلند اعلام کنند که فقط اسلام است که شما را از دست استثمار و استکبار و از دست ابرقدرت ها نجات مي دهد.

شهيد قادر فتح اللهي ( 1365 - 1349 اردبيل )

اما دوستان و همکلاسان و هموطنان! تفنگم را زمين نگذاريد. بياييد به سوي خدا. خدا را فراموش نکنيد. قلمتان را زمين نگذاريد . سنگرتان را حفظ کنيد. درس بخوانيد. اجتماع کنيد. وحدت کلمه را حفظ کنيد و نابود سازيد نفس شيطاني را که بلاهايي بر سر شما مي آورد. نمازهاي جمعه و جماعت و يوميه را به جا آوريد. در توسلات و دعاهاي کميل شرکت نماييد. قدر يکديگر را بدانيد. در راه خدا قدم برداريد و پرچم « لا اله الا الله » را بر تمامي جهان صادر کنيد. امام را دعا کنيد و از همه بالاتر مواظب عملتان باشيد.

شهيد فضل علي فتحي ( 1362 - 1341 جلفا )

ان شاء الله روزي برسد که کربلاي حسيني را آزاد کنيم و ياد قدس عزيز باشيم. برادران! قدس از ما انتظار دارد. قدس در انتظار ماست . برادران ! با هم وحدت داشته باشيد تا قدس عزيز را با وحدت يکديگر به ياري پروردگار آزاد کنيم؛ قدسي که خون هزاران مظلوم [ در آن ] ريخته شده و مي ريزد و ريخته خواهد شد. بايد دانست که اگر نفرين و لعنت ابدي، نثار اين خائنان شود کم است. بايد اين جنايتکاران بزرگ تاريخ را نابود کرد تا مردم محروم و مستضعف جهان به حقوق حق خود برسند . ما به انقلابمان و روحانيتمان که پرچمدار انقلاب اسلامي هستند، [ به ] اماممان و به خون پاك شهيدانمان علاقه داريم. اگر من و تو نرويم و جلو تجاوزگران را نگيريم، پس چه کسي برود؟ آن وقت مسلم است که دشمن مي آيد و هستي ما را به نيستي تبديل مي کند . پس چقدر ارزشمند است که انسان خود را از لجنزار بيرون بکشد و آماده کند . دوستان و آشنايانم و همشهريانم! وحدت خود را حفظ کنيد و با شرکت در نماز جمعه که بزرگ ترين سلاح ما مي باشد، مشت محکمي بر دهان ابرقدرت هاي خوار بزنيد و مبادا امام امت، اين قلب و هديه ي خدا را تنها بگذاريد و مي دانم هم نمي گذاريد.

شهيد اسماعيل فدايي ( 1360 - 1340 کرمانشاه )

شما اي کار به دستان اين مملکت! براي احياي اين حکومت اسلامي يعني حکومت الله بکوشيد و مبادا ذره اي به منافع گروهي و شخصي بپردازيد (6) که اين خون شهدا و رنج مستضعفان بود که شما را بنا به گفته ي اماممان بر اين پست ها بنشاند. وحدت و تلاش خويش را براي تداوم بخشيدن به انقلاب اسلامي حفظ و مبادا از مسير اصلي يعني رسيدن به الله منحرف شويد.

شهيد موسي فرج زاده ( 1363 - 1345 شوشتر )

قدر اين رهبر گران قدر را بدانيد؛ به رهنمودهاي او گوش فرا دهيد و در زندگاني خود [ الگو ] قرار دهيد و پاي بند به او باشيد و از فرمان او سرپيچي نکنيد؛ وحدت را حفظ کنيد تا انقلاب نوجوان ما بتواند روي پاي خود بايستد و همچنان سير تکاملي خود را ادامه دهد.

شهيد نادر فرشباف ( 1360 - 1338 تبريز )

برادرم! اگر خواستيد (7) يک مبارزه را شروع کنيد، بايد اول وحدت ايدئولوژيکي داشته باشيم و بعد وحدت مبارزه؛ اسلام مرز ندارد، بلکه اين مرز ايدئولوژيکي است که اين مرزها را مشخص مي کند.

شهيد لطف الله فلاح اسلامي ( 1364 - 1344 بهبهان )

و شما برادران انجمن هاي اسلامي، [ علي ] الخصوص انجمن اسلامي ميثم تمار، پاسداران گمنام و سربازان واقعي امام زمان ( عجل الله تعالي فرجه الشريف )! حافظ و نگهبان خون پاك شهدا باشيد و سنگرهاي مساجد را محکم نگه داريد که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي از مساجد و حزب الله وحشت دارند و فناي خويش را در وحدت و همبستگي شما مي بينند (8). پايدار و استوار باشيد و از هيچ قدرتي جز قدرت الله هراسي نداشته باشيد.

شهيد جواد فلاح مهرآبادي ( 1367 - 1344 ابرکوه )

اي دوستان! به راه پاك روح الله ايمان داشته باشيد و با وحدت بيشتر در راه اهداف جمهوري اسلامي پيش برويد.

شهيد فولاد فولادي ( 1362 - 1330 جهرم )

از تمام برادران و خواهران تقاضا دارم که جبهه را فراموش نکنند و وحدت را حفظ [ کنند ] و مسجد را خالي نگذارند.

شهيد احمد فيروزبخت ( 1361 - 1337 نجف آباد )

اما خداي مهربان! سخني با تو: و اينک امروز بار ديگر جمعي (9) به اراده ي تو و براي تو، احياي دين ترا کردند؛ وحدت در کلام و عملشان گوياي توحيد توست، فرود شمشيرهايشان بر تارك ستمگران مظهر عدل توست، و ولايت بر حق خميني، نشانگر استمرار در خط نبوت توست.

شهيد اکبر قادري ( 1363 - 1342 اصفهان )

اي مردم شهيدپرور! ... از شما مي خواهم که وحدت را خود حفظ کنيد و راه و روش امام عزيزمان، اين ابراهيم زمان و حسين زمان را ملاك خود قرار دهيد.

شهيد فيض الله لايق برحق ( 1365 - 1346 رشت )

وصايايي به برادران انجمن اسلامي شهيد مطهري خميران زاهدان دارم و آن اينکه برادران! ... وحدت خود را همچنان حفظ کنيد و سعي کنيد از هر گونه اختلاف و تفرقه خودداري نماييد، زيرا از اين موقعيت، فرصت طلبان و دشمنان انقلاب، به خوبي سوءاستفاده کرده و کارهاي شيطاني خود را بر عليه انقلاب انجام مي دهند.

شهيد مجتبي ماسوري ( 1365 - 1342 خرم آباد )

دوستان، برادران حزب اللهي! هميشه تقوا را پيشه کنيد . کاري نيک انجام دهيد. در مقابل دشمنان انقلاب، مثل کوه استوار باشيد. خستگي به خود راه ندهيد. گوش به فرمان رهبر عزيز و عظيم انقلاب باشيد . در نمازهاي جمعه و جماعات و دعاهاي کميل و غيره شرکت مستمر داشته باشيد و جبهه ها و مساجد [ را ] که دو سنگر مهم براي انقلاب هستند، خالي نگذاريد . در مقابل عناصر استکبار جهاني در شهرستان ها به طور سرسخت مقابله کنيد و اجازه ي هيچ گونه فعاليت به آن ها ندهيد. در آخر، در محل کار، هرکجا خدمت مي کنيد، وحدت را حفظ نماييد.

شهيد غلام علي محقق ( 1361 - 1340 مشهد )

با درود و سلام به رهبر کبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، امام خميني و با درود به روان پاك شهيدان گلگون کفن کربلاي ايران و به شما که در پشت جبهه با بودن خود در صحنه، ستون پنجم ضد انقلاب داخلي [ و ] خارجي را [ مغلوب کرديد ] که عزيزان (10) مملکت را از کوچک و بزرگ و از زن و مرد، به خاك و خون کشيدند و شهيدشان کردند؛ بهشتي ها و رجايي ها و باهنرها و هاشمي نژادها. شما توانستيد با اتحاد خود اين افراد تروريست و منافق را به زباله دان تاريخ بيندازيد؛ امثال بني صدرها و رجوي ها و هم فکرانشان را و درود بر شما ملت قهرمان و شهيدپرور ايران که توانستيد با همبستگي و وحدت کلمه ي خود دست ابرقدرت هاي جهانخوار را از سر ملت مستضعف قطع کنيد.

شهيد قاسم محمدي ( 1365 - 1346 زنجان )

از برادران هم پايگاهي مي خواهم که با حفظ وحدت خود و هميشه در صحنه و سنگر بودن خود، راهي که حسين ( عليه السلام ) رفت، آن را تکميل کنند و خستگي دنيايي را ناديده گرفته و در مقابل مشکلات مقاومت نشان دهند و اسلحه هايي [ را ] که از دست شهدا مي افتد، بردارند و با هر وسيله ي ديگري ظلمت را و ظلمت ها را پاك گردانند و راه آن ها را ادامه دهند.

شهيد حسين محمودي ( 1365 - 1347 خمين )

به برادران سپاه و ارتش؛ ... هميشه به ياد خدا باشيد و در چنين شرايط در مقابل مشکلات، صبر [ و ] استقامت کنيد؛ پيروزي با اسلام است و وحدت خودتان (11) را حفظ کنيد که دشمنان اسلام نتوانند در شما نفوذ کنند و اختلاف بيندازند.

شهيد غلام رضا مسيان مقدم ( 1361 - 1338 شهر ري )

هميشه وحدت عمل را از دست ندهيد. ورزشکاران عزيز! شما نيز قهرماني را در خوب بازي کردن نبينيد؛ در اخلاق و کردار خوب داشتن ببينيد . وحدت داشته باشيد. مقام و مرتبه، شما را از يکديگر دور نکند که خداي ناکرده به انحراف و تباهي کشيده مي شويد.

شهيد مجيد مؤذني بيستگاني ( 1365 - 1346 زرين شهر )

و اما چند کلمه با شماها که م ي خواهيد خود را به عنوان دوست ملت و طرفدار اسلام و انقلاب جا زنيد : دست از اين کارهاي منافق گرانه برداريد و بگذاريد که ملت سرشان به مسائل جنگ [ گرم ] باشد و اگر واقعاً مي خواهيد براي ملت کاري بکنيد، بياييد پشت کار را بگيريد و جنگ را تمام کنيد و دست از گروه گرايي برداريد و وحدت را حفظ کنيد.

شهيدميرباهوش پلت کله، ميرهاشم ( 1362 - 1343 لنگرود )

پيام مرا به مسئولين، ادارات و سپاه و بسيج و ارتش و ... برسانيد و بگوييد که با وحدت کلمه و پيروي از ولايت فقيه بر دهان دشمن بکوبيد و نقشه هاي کفار و منافقين را نقش بر آب سازيد.

شهيد غلام رضا ميرمحرابي ( 1363 - 1342 گناباد )

اي عزيزان پشت جبهه! شما مسئوليتي بس خطيرتر از رزمندگان جبهه هاي نبرد داريد؛ زيرا شياطين (12) کوچه، همچون يهودان زمان رسول الله دست به توطئه مي زنند و بهانه جويي مي نمايند و اين شما هستيد که با وحدت کلمه و لبيک گفتن [ به ] نصايح رهبر عزيز انقلاب اسلامي، راه نجات خود و اسلام و ممالک اسلامي را مي پيماييد (13). باشد که مصائب تاريخ، پند بزرگي براي ما بشود و ديگر غافل نشويم؛ خصوصاً در اين برهه از زمان که بسيار حساس است و دشمنان اسلام و انقلاب، توطئه و نيرنگ هاي خود را چند برابر نموده و نياز به وقت بيشتري دارند.

شهيد قيطاس ميري نژاد ( 1365 - 1328 فيروزآباد )

وصيتي دارم به تمامي برادران حزب الله و پيروان راه حسين ( عليه السلام ) و مولاي متقيان علي ( عليه السلام ) که اي دلاوران و عزيزان! مثل کوه مقاوم و استوار باشيد و بر اساس آيه ي مبارکه ي « وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لاَ تَفَرَّقُوا » (14)، به ريسمان الهي چنگ زنيد و وحدت و انسجام خود را، هرچه بيشتر مستحکم سازيد تا مبادا منافقين کوردل بتوانند در وحدت و انسجام شما خدشه اي وارد آورند (15).

شهيد حامد نخعي ( 1363 - 1345 بردسکن )

سخني هم به شما برادران بسيجي: تمام ابرقدرتها هرچه ضربه خوردند، از اين همبستگي شما برادران بسيجي است، تا مي توانيد هميشه وحدت کلمه داشته باشيد.

شهيد محرم نژادصفري ( 1365 - 1338 اردبيل )

از تمام برادران و خواهران ديني ام مي خواهم، دست به دست هم دهند و وحدت کلمه را حفظ کنند و اين ابرقدرت ها را از بين ببرند.

شهيد غلام رضا نوروزي ( 1362 - 1345 طبس )

از شما مردم شهيدپرور مي خواهم که گوش به فرمان رهبر انقلاب باشيد و با الهام از فرمان و دستورات اين عالي قدر بزرگ، امکان (16) هرگونه تجاوز داخلي و خارجي را از دشمن سلب کنيد و نگذاريد که منافقين کوردل و ضدانقلاب در ميان شما رسوخ کرده و از درون باعث از هم پاشيدن اين وحدت بزرگ اسلامي بشوند و از تمام همسنگرانم مي خواهم که با وحدت و پشتکار هرچه بيشتر، در سنگر کلاس حضور به هم رسانده و آينده ي اين جامعه ي اسلامي را به دست بگيرند و نکند که سنگر کلاس را خالي بگذارند که در اين صورت، شما پيش خدا مسئول خواهيد بود.

شهيد قدرت الله نوروزي ( 1361 - 1340 شيراز )

اي امت قهرمان! پيام من به شما اين است که : وحدت و يگانگي را حفظ کرده و بعد با يک بسيج بزرگ، به نداي رهبر انقلاب لبيک گفته و بعد نابودي شرك را به دنبال آوريد. موقعي ايران و تمام کشورهاي تحت سلطه از زير يوغ امپرياليسم (17) بيرون مي آيد و يکرنگي و محبت و عشق و برادري آشکار [ مي ] گردد که اي امت قهرمان ! با وحدت و خودآگاهي کامل و اتحاد وسيع خود، بر ستمگران بتازيد که ايمان، تنها سلاح پر قوت شماست و امپرياليسم (18) به سرکردگي آن آمريکاي جهانخوار و ديگر وابستگان او در خارج و داخل، فاقد اين تحفه و سلاح هستند.

شهيدکيکاوس نوري ( 1366 - 1348 آبدانان )

از شما امت حزب الله مي خواهم امام امت را ياري فرماييد و در صحنه حاضر باشيد و تمام ابرقدرت ها را با وحدت و دين خود، از پا درآوريد.

شهيد غلام رضا نوين ( 1363 - 1342 تبريز )

با ايمان و توکل بر خدا و با وحدت کلمه به رهبري امام عزيز، اسلام را در سطح عالم گسترش دهيد، دعا زياد بخوانيد... سخني هم دربار ه ي تمامي برادران حزب اللهي دارم و آن اينکه شما با اخلاق اسلامي و با امر به معروف کردن مي توانيد مردم را به خود جلب کنيد و زياد قرآن بخوانيد و راه شهيدان را ادامه دادن اين است که اعمال صالح انجام بدهيد و از شما مي خواهم وحدت خود راحفظ کنيد و مخصوصاً برادران کوچک! نبايد بين شما اختلاف ايجاد شود و در آخر، سخني با تمامي خواهران حزب اللهي دارم؛ اول اينکه حجاب اسلامي را رعايت کنيد؛ چون حفظ حجاب شما چشم منافقان را کور مي کند و به ياد داشته باشيد که حجاب شما سنگر اسلام است، پس از سنگرهاي خود دفاع کنيد و سنگرها را حفظ کنيد و وحدت خود را محکم و استوار کنيد و حتي بين شما خواهران حزب اللهي نيز نبايد اختلاف ايجاد شود و ديگر، زياد قرآن بخوانيد.

شهيد کورش نياکان بابادي ( 1360 - 1345 مسجد سليمان )

اي مردم! گوش به حرف امام خود، حسين ( عليه السلام ) بدهيد که مي فرمايد : « اگر دين نداريد، لااقل آزاده باشيد » و [ از ] زير يوغ ستمگر رهايي يابيد و تن به هر ذلت و خواري ندهيد. پس ما مي فهميم که تنها راهي [ که ما را ] به اين درجه مي رساند (19)، جهاد در راه خدا مي باشد. پس بلند شويم با هم وحدت ايجاد کنيم تا ديگر مستکبرين خيال خامي نکنند.

شهيد مجتبي وجداني وحيد ( 1362 - 1344 بهار )

اي ملت دلاور و مسلمان! بدانيد که تنها راهي که مي تواند برايتان افتخار جاويدان به جاي بگذارد، اطاعت مطلق شما از ولايت فقيه است و اطاعت مطلق از رهبر کبير انقلاب اسلامي است و سرنگوني منافقين، وحدت شما برادران است.

شهيد غلام رضا وکيلي سهروفيروزاني ( 1364 - 1311 فلاورجان )

اولين وصيت من به امت شهيدپرور اين است که اي عزيزان ! اول از هر چيز خدا را فراموش نکنيد و از ياد خدا غافل نشويد ... و ديگر آن که وحدت خودتان را محکم و استوار گردانيد تا متفرق نشويد و بين همديگر برادري و برابري ايجاد کنيد؛ چنانکه خداوند در قرآن کريم مي فرمايد: « وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لاَ تَفَرَّقُوا » (20). برادران و خواهران! مواظب باشيد که دشمنان داخلي و منافقين هميشه در پي فرصتي هستند که بتوانند شما را از همديگر جدا کنند و بين شما تفرقه ايجاد کنند تا بتوانند بهتر ضربه ي خود را به شما و انقلاب اسلامي وارد کنند. امروز مهمترين مسأله اي که در پيروزي شما نقش بسيار مؤثري دارد، وحدت شماست. عزيزان! اختلافات مادي و طايفه اي را به انقلاب نکشانيد. اگر با همديگر متحد و هم عقيده باشيد، اسلام امروز امانتي است از طرف خداوند به دست من و شما که هر کسي نسبت به اين امانت وظيفه و مسئوليتي دارد ... اي مردم! مواظب اين کوردلان باشيد و پيوند خود را محکم تر کنيد، وحدت خود را بيشتر از قبل کنيد.

شهيد غلام حسين هادي گازاري ( 1362 - 1334 بيرجند )

برادران و خواهرانم که دلتان براي اين انقلاب مي تپد! با وحدت خويش و انسجام بيشتر، اميد ضد انقلاب را به يأس مبدل سازيد و همچون گذشته در صحنه حضور داشته باشيد و نگذاريد که ايادي وابسته به اجنبي، چوب لاي چرخ انقلاب بگذارند که انقلاب اسلامي هرگز آنها را تحمل نخواهد کرد و هر حرکتي که لازم بود، انجام دهيد. بدون هماهنگي با سپاه پاسداران و ديگر برادران جان برکف سپاه حرکتي نکنيد و (21) مبادا خداي نکرده دست به کاري بزنيد که رضاي خدا در آن نباشد. پس هرچه در توان داريد، خود را مجهز سازيد و در مقابل شرق و غرب و ايادي داخلي اش ثابت قدم باشيد. برادرانم! سنگر سپاه را تقويت کنيد که تمام وحشت دشمن از اين سنگر است. روحانيت در خط امام را تقويت کنيد که ما هرچه داريم از آنها داريم. خانواده هاي شهدا را محترم بداريد که آنها بهترين جگرگوشه هاشان را فداي اسلام و انقلاب کرده اند. امت حزب الله را به وحدت دعوت کنيد که اين وحدت است که نفوذناپذير است.

شهيد مهدي يزدان ( 1367 - 1347 مبارکه )

امت حزب الله! ... گوش به فرمان رهبر انقلاب باشيد و جبهه ها و مساجد را که دو سنگر مهم براي انقلابند، خالي نگذاريد و هر کجا که خدمت مي کنيد، وحدت را حفظ کنيد. ...
يک مطلب که بيشتر خاطر مرا آزار مي دهد عدم صفا و صميميت در ميان بعضي از مؤمنين است که اين مطلب باعث مي شود که سوءظن ها زياد شود و منشأ اختلافات نابه جايي گردد و در اين ميان فقط دشمنان اسلام نفع مي برند؛ پس سعي کنيد وحدت داشته باشيد و هميشه آن را حفظ کنيد.

پي‌نوشت‌ها:

1- در اصل وصيت: دوري
2- اشاره به « وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لاَ تَفَرَّقُوا »؛ سوره آل عمران؛ آيه 103
3- در اصل وصيت: موجب پديد آمدن
4- در اصل وصيت: به نام
5- در اصل وصيت: در محور
6- در اصل وصيت: پرداخته
7- در اصل وصيت: خواستي
8- در اصل وصيت: مي بيند
9- در اصل وصيت: افقي
10- در اصل وصيت: خون هاي عزيزان
11- در اصل وصيت: خودمان
12- در اصل وصيت: دساسيس شياطين
13- در اصل وصيت: مي پيمايند
14- سوره آل عمران؛ آيه 103
15- در اصل وصيت: آوردند
16- در اصل وصيت: جلوي
17- در اصل وصيت: امپرياليزم
18- در اصل وصيت: امپرياليزم
19- در اصل وصيت: رسيده
20- در اصل وصيت: « وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لاَ تَفَرَّقُوا »
21- در اصل وصيت: که

منبع مقاله :
سيف زاده، ايوب؛ (1391) گزيده موضوعي وصيت نامه شهدا (4) وحدت «دفتر اول»، تهران: نشر شاهد، چاپ اول



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط