گره كور پيشاني را باز كنيد!

فكر نكنيد تنها راه زيباترشدن و جوان‌ماندن، تيغ جراحي است. منطقه پيشاني و بين ابروها يكي از قسمت‌هايي است كه به سادگي چين مي‌افتد و اگر فردي به اين موضوع بي‌توجه باشد، بعد از مدت كوتاهي صاحب پيشاني‌اي پر از چين و چروك مي‌شود اما نرمش‌هاي مخصوصي وجود دارند كه مي‌توانند براي اين ناحيه از صورت بسيار مفيد باشند.
دوشنبه، 23 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گره كور پيشاني را باز كنيد!
گره كور پيشاني را باز كنيد!
گره كور پيشاني را باز كنيد!

نويسنده:ستاره سمائي
منبع: http://www.nioc.org
فكر نكنيد تنها راه زيباترشدن و جوان‌ماندن، تيغ جراحي است.
منطقه پيشاني و بين ابروها يكي از قسمت‌هايي است كه به سادگي چين مي‌افتد و اگر فردي به اين موضوع بي‌توجه باشد، بعد از مدت كوتاهي صاحب پيشاني‌اي پر از چين و چروك مي‌شود اما نرمش‌هاي مخصوصي وجود دارند كه مي‌توانند براي اين ناحيه از صورت بسيار مفيد باشند.
اولين نرمش
تا جايي كه ممكن است اخم كنيد و همزمان كه سعي مي‌كنيد ابروها را به هم نزديك كنيد، آنها را به سمت چشم‌ها هم پايين بكشيد. حالا ابروها را تا حد ممكن بالا ببريد. اين كار را 5بار انجام دهيد.
دومين نرمش
روي تختخواب خود دراز بكشيد؛ طوري‌كه سرتان از لبه تخت آويزان باشد. حالا چشم‌هايتان را كاملا باز كنيد و ابروهايتان را تا جايي كه ممكن است، بالا ببريد. استراحت كنيد و اين حركت را 10مرتبه تكرار كنيد.
سومين نرمش
راست بنشينيد و به جلو نگاه كنيد. در همين حالت، ابروهايتان را تا روي چشم‌ها پايين بياوريد، بيني‌تان را كاملا چين بدهيد تا سوراخ‌هاي بيني شما به صورت پخ‌دار شوند. حالا در همين حالت بمانيد و تا 10 بشماريد؛ سپس استراحت كرده و 5 بار ديگر نيز اين حركت را تكرار كنيد.
چهارمين نرمش
انگشت‌هاي هر دست را به هم بچسبانيد؛ طوري كه انگشت شست نيز به 4انگشت ديگر چسبيده باشد و انگشت‌ها را روي شقيقه، محل اتصال سر و جمجمه بگذاريد. فشاري در جهت بالا وارد كنيد و به همين حالت بمانيد و بعد، ابروها را بالا ببريد و تا 6 بشماريد. بعد از آن استراحت كنيد. اين حركت با مورد هدف قراردادن عضلات پيشاني و پشت سر، چين‌هاي اطراف ابروها را از بين مي‌برد.
پنجمين و آخرين نرمش
ابتدا سر انگشت مياني هر دست را روي مركز هركدام از ابروها قرار دهيد. ابروها را به سمت خارج از صورت حركت دهيد و در همان لحظه سعي كنيد اخم كنيد. براي 6 ثانيه در همين حال باقي بمانيد. قدم بعدي، برعكس انجام دادن همين نرمش است. سر انگشت مياني هر دست را روي مركز هر كدام از ابروها قرار دهيد و اين‌بار آنها را توسط دست‌ها به هم نزديك كنيد و همزمان، ابروها را بالا ببريد و مجددا تا 6 بشماريد. اين نرمش با تاثير مستقيم بر عضلات بالاي ابروها، خطوط روي پيشاني و بين ابروها را از بين مي‌برد.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.