دوازده مشکل افراد لاغر

چنان چه کمی سنگین‌تر از حد معمول هستید، و به افراد لاغر(skinny) رشک می‌برید، در این صورت خبرهای خوبی برای شما داریم. آنها نیز به شما حسادت می‌کنند و مجبورند در زندگی روزمره‌ی خود با مجموعه مشکلات مربوط به خودشان
سه‌شنبه، 1 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دوازده مشکل افراد لاغر
لاغرها نیز به شما حسادت می‌کنند و مجبورند در زندگی روزمره‌ی خود با مجموعه مشکلات مربوط به خودشان روبرو شوند. در این مقاله، بعضی از مشکلاتی که دختران و پسران بسیار لاغر و استخوانی با آن مواجهند را برشمرده‌ایم. به آن نگاهی بیاندازید!
 
«آنچه مردم درک نمی‌کنند این است که کسی را بیش از حد لاغر خطاب کردن درست مانند آن است که شخصی را خیلی چاق صدا کنیم؛ احساس خوبی ندارد.»

- کندال جنر (Kendall Jenner)
 

مهم نیست که چه نوع بدنی داشته باشید، سیستم ایمنی‌تان نمی‌تواند از شما در برابر تمام نظرات و حرفهایی که در مورد ظاهرتان می‌گویند، محافظت کند. به قول معروف، چمن از آن سوی حصار همیشه سبزتر است (مرغ همسایه غازه و یا آواز دهل شنیدن از دور خوش است!) در حالی که افرادی که دارای اضافه وزن هستند، آرزو می‌کردند می‌توانستند لاغر و سلامت باشند و حتی برای رسیدن به این خواسته تلاش فراوانی می‌کنند، طبیعتاً لاغرها نیز آرزو دارند ای کاش کمی سالم‌تر بوده و استخوانی نبودند. برای کسانی که اضافه وزن دارند خبر خوبی است. گرچه فکر می‌کنند افراد خیلی لاغر زندگی راحتی دارند، این امر کاملاً درست نیست. وقتی این مطلب را می‌گوییم، باور کنید، این افراد حتی تقریباً هر روز مجبورند با مشکلات بی‌پایانی دست و پنجه نرم کنند. حرفهایی که افراد طبعاً لاغر و استخوانی می‌شنوند، درست به اندازه‌‌ی اظهار نظرهایی که در مورد فرد چاق می‌کنند، توهین‌آمیز و خشم‌آور است. هنگامی که اطرافیانتان پیشنهاد می‌کنند بایستی چربی بیشتری بخورید و یا فکر می‌کنند دارای اختلال خوردن هستید نیز به همان اندازه ناامید کننده است. فکر می‌کنم به اندازه‌ی کافی گفته شد، در این قسمت چالش هایی که دختران و پسران استخوانی هرروز با آنها به مبارزه می‌پردازند، را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دوازده مشکل افراد لاغر
 

چالش‌هایی که تنها افراد لاغر و استخوانی می‌توانند درک کنند

1. به هنگام خرید، زمان سختی را می‌گذرانید
نیمی از پول‌تان صرف تغییراتی می‌شود که به لباس‌ها می‌دهید. به این دلیل که کاملاً اندازه‌تان نیستند. خرید برای شما کار سختی است، زیرا هرگز شلوار بی عیب و نقصی پیدا نمی‌کنید که کمرش اندازه‌تان باشد و بقدر کافی بلند باشد تا پاهایتان را بپوشاند. و بیشترین چیزی که شما را به ستوه می‌آورد زمانی است که در بخش مربوط به بزرگسالان چیزی را که اندازه‌تان باشد پیدا نمی‌کنید و مجبورید از قسمت کودکان خرید کنید، حتی اگر در دهه‌ی 20 سالگی باشید.
 
2. کمربند و بند درون پیژامه بهترین دوستان شما هستند
واقعا خدا را شکر می‌کنید که کسی کمربند را اختراع کرد، زیرا در غیر این صورت نمی‌توانستید شلوار جین، دامن و یا شلوار بپوشید. در واقع گاهی مجبور شده‌اید که سوراخ‌های بیشتری بر روی کمربند خود اضافه کنید. به همین دلیل است که در کمد خود کلکسیون واقعاً بزرگی از کمربند دارید. و هر زمان که به خرید می‌روید، حتماً پیژامه یا شلوار یوگا را با بند یا کش می‌خرید. خوب ... می‌دانید چرا؟
 
3. نمی‌توانید دستبند یا ساعتی را به دست کنید که عجیب به نظر نیایند
به این دلیل که از دستتان می‌افتند. و هنگامی که بند ساعتی را کوتاه‌تر می‌کنید، حتی کوچکترین سایز آن بزرگتر از مچ دست شما است. هرگز دست‌بند، ساعت و یا مچ بند به اندازه‌ی شما ساخته نمی‌شود.
 
4. همیشه از شما سئوال می‌شود که آیا اشتها ندارید و یا دچار اختلال خوردن شده‌اید
آیا اصلاً احساس گرسنگی می‌کنید؟ اصلاً غذا می‌خورید؟ اشتهایی برای خوردن دارید؟ می‌دانید لازم است گوشت بیشتر و آن استخوانها را بخورید؟ اینها برخی از آزاردهنده‌ترین سئوالاتی هستند که از جواب دادن به آنها خسته شده‌اید، اما مردم هنوز هم دست از سئوال پرسیدن برنمی‌دارند. آنها حتی غذاها و رژیم‌های غذایی مختلفی را توصیه می‌کنند که به شما کمک خواهند کرد که بر وزن تان افزوده شود. مثل اینکه خودتان تا بحال آنها را امتحان نکرده‌اید! علاوه بر این، آنها همیشه علاقه زیادی دارند ببینند آیا شما غذا می‌خورید.
 
5. مردم همیشه می‌گویند که شما خوش شانس هستید
این یکی از متداول‌ترین نظراتی است که مجبور به شنیدن آن هستید. آنها فکر می‌کنند که شما واقعاً خوش شانسید که استخوان بندی ظریفی دارید و خیلی دوست دارند شبیه شما باشند. به همین خاطر، دلیلی نمی‌بینند که چرا به خاطر لاغری سست و شاکی هستید. به این دلیل که لاغری به معنای عدم سلامتی نیست؟
 
6. نشستن روی یک صندلی سفت به مدت طولانی، کاری است غیر ممکن
به این دلیل که باسن استخوانی شما بعد از چند دقیقه شروع به درد می‌کند. آخ! به همین خاطر از نشستن روی صندلی‌های بدون تشک و نیمکت‌های چوبی واهمه دارید.

دوازده مشکل افراد لاغر
 
7. همیشه در هر جایی با فشار وادار به جا شدن می‌شوید
مردم شما را وادار می‌کنند در هرجایی سازگاری پیدا کنید، چه روی مبل باشد یا درون یک ماشین، به این دلیل که می‌توانید در هرمکانی جا شوید و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنید. آنها به طور خودکار تصور می‌کنندکه شما به فضای زیادی نیاز ندارید و اهمیتی ندارد اگر شما را در وسط با فضای کمی برای نفس کشیدن له کنند.
 
8. در صورت وزیدن باد در بیرون، همیشه به شما گفته می‌شود که مراقب خودتان باشید
مردم فکر می‌کنند که باد شما را می‌برد، به این دلیل که لاغرید. و حقیقتاً نمی‌دانید چه جوابی دهید.
 
9. مردم به شما نام‌های مختلفی داده‌اند
گاهی در زندگی‌تان، دیگران شما را با نام‌های عجیبی مانند ترکه، سایز صفر، خلال دندان، چوب کبریت، اسکلت، و غیره صدا می‌کنند. مردم حتی نام شما را در تلفن خود تحت عنوان « (نام شما) استخوانی) ذخیره می‌کنند. جداً؟
 
10. عاشق آن هستید که ببینید 100 گرم بر وزنتان افزوده شده
پس از پر کردن معده خود با انواع مواد غذایی، شِیکهای پروتئینی وحشتناک، هنگامی که خود را وزن کرده و می‌بینید 100 گرم اضافه شده، حقیقتاً نمی‌دانید چگونه جشن بگیرید و شادی کنید.
 
11. مردم نمی‌توانند این واقعیت را هضم کنند که شما ورزش می‌کنید
چی؟ به چه دلیل به ورزش کردن نیاز داری؟ تو که خیلی لاغری؛ ناپدید می‌شوی! کمی از چربیهای من را بگیر! هر زمان می‌گویید که هر روز ورزش می‌کنید، با چنین واکنشی روبرو می‌شوید. خوووب... استخوانی بودن خوش اندام بودن نیست، بنابراین بدیهی است که نیاز دارید برای آنکه سلامت باشید، ورزش کنید. اما بدترین اتفاق زمانی رخ می‌دهد که به امید اضافه وزن، در آخر چند کیلو کم کنید!
 
12. آنها نمی‌توانند باور کنند که شما عاشق خوردن هستید
مردم حقیقتاً نمی‌توانند این واقعیت را باور کنند که شما عاشق خوردنید و تقریباً تمام روز گرسنه‌اید. اما به لطف ژنها و یا سوخت و ساز بالایی که دارید، این امر نشان داده نمی‌شود! هنگامی که از آنها پُرس بعدی غذا را می‌خواهید، به طرز عجیبی به شما خیره می‌شوند.

مهم نیست که شما لاغر باشید و یا چاق. تمام آنچه که اهمیت دارد اعتماد به نفس شماست و اینکه چگونه خود را حفظ می‌کنید. از بدن خود بدون در نظر گرفتن سایز و فرم راضی باشید. و همیشه با یاد داشته باشید که حتی افراد لاغر دارای اشتهای طبیعی هستند. بنابراین هرگز از آنها نپرسید که تمام اینها کجا می‌روند! (منظور غذاهایی که می‌خورند).


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.