رتبه ششم و هشتم ایران در دانش سلول های بنیادی و شبیه سازی حیوانات

معاون علمی رئیس جمهور از رتبه ششم ایران در سلول های بنیادی و رتبه هشتم در شبیه سازی حیوانات خبر داد. به گزارش مهر، دكتر صادق واعظ زاده دیروز در دیدار با مشاور علمی ریاست جمهوری كرواسی با بیان این كه معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف پیشرفت ایران در زمینه های علمی و فناوری برای نخستین بار ایجاد شده است، گفت: امكانات آموزشی و تحقیقاتی در دو دهه گذشته به میزان بسیار زیادی در كشور ایران افزایش پیدا كرده است
چهارشنبه، 23 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رتبه ششم و هشتم ایران در دانش سلول های بنیادی و شبیه سازی حیوانات
رتبه ششم و هشتم ایران در دانش سلول های بنیادی و شبیه سازی حیوانات
رتبه ششم و هشتم ایران در دانش سلول های بنیادی و شبیه سازی حیوانات

معاون علمی رئیس جمهور از رتبه ششم ایران در سلول های بنیادی و رتبه هشتم در شبیه سازی حیوانات خبر داد.
به گزارش مهر، دكتر صادق واعظ زاده دیروز در دیدار با مشاور علمی ریاست جمهوری كرواسی با بیان این كه معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف پیشرفت ایران در زمینه های علمی و فناوری برای نخستین بار ایجاد شده است، گفت: امكانات آموزشی و تحقیقاتی در دو دهه گذشته به میزان بسیار زیادی در كشور ایران افزایش پیدا كرده است به طوری كه هم اكنون ۳‎/۵ میلیون دانشجو در این كشور مشغول به تحصیل هستند و این میزان نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیك به ۲۰ برابر شده است.
وی با بیان این كه انتشارات علمی بین المللی ایران در دنیا دارای سرعت رشد بالایی است، اظهار داشت: این رشد تولیدات علمی ایران بیشتر در رشته های جدید مشاهده می شود.
معاون رئیس جمهور همكاری های علمی را بهترین راه حل برای مشكلات دنیا ذكر كرد و گفت: ایران آماده همكاری بدون محدودیت با كشورهای علاقه مند
از جمله كرواسی است و ما آماده ایم همكاری های متقابل میان دو كشور را بیش از گذشته گسترش دهیم.
واعظ زاده افزود: ایران و كرواسی در گذشته همكار ی ها و تفاهم نامه های زیادی را با یكدیگر منعقد كرده اند اما متأسفانه به نحو مطلوب به اجرا درنیامده است. برخی از تفاهمنامه ها باید تجدیدنظر و تمدید شود. وی گفت: ما به كرواسی به عنوان یك كشور در حال یافتن جایگاه مستحكم تر در جامعه جهانی نگاه می كنیم و امیدواریم كشور كرواسی به عنوان یك عضو غیردائم شورای امنیت و شورای حكام آژانس انرژی اتمی به بهترین وجه مسئولیت خطیری را كه از این نظر برعهده دارد، ایفا كند.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد همكاری های علمی ایران و كرواسی در زمینه كشتی سازی و داروسازی و همچنین استقرار شركت های خصوصی در پارك های علم و فناوری در آینده اظهار امیدواری كرد.
منبع: روزنامه ايران




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.