هم اندیشی نقد و بررسی فناوری نانو برگزار شد

نخستین هم اندیشی نقد و بررسی نانو و برنامه های توسعه منابع انسانی با حضور ۵۰ تن از متخصصین و اعضای هیئت علمی عصر روز گذشته در محل پارك فناوری پردیس برگزار شد. در نخستین هم اندیشی نقد و بررسی نانو كه روز گذشته برگزار شد، موضوعات توسعه منابع انسانی، برگزاری جشنواره انتخاب برترین‌ها در حوزه نانو و روابط
سه‌شنبه، 14 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هم اندیشی نقد و بررسی فناوری نانو برگزار شد
هم اندیشی نقد و بررسی فناوری نانو برگزار شد
هم اندیشی نقد و بررسی فناوری نانو برگزار شد

نخستین هم اندیشی نقد و بررسی نانو و برنامه های توسعه منابع انسانی با حضور ۵۰ تن از متخصصین و اعضای هیئت علمی عصر روز گذشته در محل پارك فناوری پردیس برگزار شد.
در نخستین هم اندیشی نقد و بررسی نانو كه روز گذشته برگزار شد، موضوعات توسعه منابع انسانی، برگزاری جشنواره انتخاب برترین‌ها در حوزه نانو و روابط بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رضا سجادی دبیر ستاد نانو فناوری ریاست جمهوری در نخستین هم اندیشی نقد و بررسی نانو با اشاره به اینكه در فناوری نانو باید به جایی برسیم كه حضور خود را از گذشته در عرصه جهانی پر رنگ‌تر كنیم، گفت:فشارهای سیاسی شرق و غرب بر كشورها و به ویزه كشور ما این هدف را دنبال می‌كند كه به فناوریهای نانو دست پیدا نكنیم، زیرا این فناوری دارای ارزش افزوده زیادی است و اقتصاد جهانی در آینده مبتنی بر این فناوری ها خواهد بود.
دبیر ستاد فناوری نانو ادامه داد: ملی بودن این مسئله لازمه حركت همه جانبه برای دستیابی به فناوری نانو است از جمله مهمترین اقدامات این حوزه شایسته سالاری با ملاكهای علمی در حوزه نانو است.
وی ادامه داد: در ستاد سعی شده فعالیتها به طور جامع دیده شود و از این رو از مرحله آ موزش و نیروی انسانی تا بازار در حد امكان و امكانات لازم پیش بینی شود تا زنجیره تلاش اندیشمندان به بار نشسته و بر زندگی مردم تاثیر گذار باشد.
منبع:خبرگزارى فارس

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله


تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.