آخرين شليك

«آخرين شليك» داستان زندگي و روزهاي پر تلاطم كاظم فرامرزي در جنگ است كه پس از گذشت دو دهه از پايان جنگ ايران و عراق از سوي دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري منتشر شده است. فصل يكم اين كتاب درباره دوره كودكي و نوجواني اوست. فرامرزي در اين فصل از نام و موقعيت خانوادگي‌اش مي‌گويد. وي درباره تولدش در سال 1342 در يكي از محله‌هاي فقيرنشين اهواز به نام «بيست متري شهرداري» در خانواده‌اي فقير، اما صميمي، مذهبي و با ايمان و درباره
پنجشنبه، 14 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آخرين شليك
آخرين شليك
آخرين شليك

نویسنده: قاسم یاحسینی
تعداد صفحات: 183
قيمت : 1950تومان
شابک :978-964-506-332-8
قطع: رقعي
نوبت چاپ : اول1386
شمارگان : 2200

معرفی کتاب:

«آخرين شليك» داستان زندگي و روزهاي پر تلاطم كاظم فرامرزي در جنگ است كه پس از گذشت دو دهه از پايان جنگ ايران و عراق از سوي دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري منتشر شده است. فصل يكم اين كتاب درباره دوره كودكي و نوجواني اوست. فرامرزي در اين فصل از نام و موقعيت خانوادگي‌اش مي‌گويد.
وي درباره تولدش در سال 1342 در يكي از محله‌هاي فقيرنشين اهواز به نام «بيست متري شهرداري» در خانواده‌اي فقير، اما صميمي، مذهبي و با ايمان و درباره اتفاقات دوران زندگي خود تا پايان دبستان توضيح مي‌دهد. كتاب با توصيف دوران كودكي كاظم فرامرزي آغاز مي‌شود و با پايان جنگ به اتمام مي‌سد. وي با شنيدن خبر پذيرش قطعنامه و در آخرين لحظات جنگ، آخرين گلوله خود را به سمت دشمن شليك مي‌كند. علت نامگذاري كتاب هم همين موضوع است. آخرين شليك در 26 فصل تنظيم شده و صفحات پاياني آن حاوي عكس‌هايي از كاظم فرامرزي در جواني و در كنار شهداي جنگ است.
آخرين شليك، حاوي 196 صفحه است و در قطع رقعي عرضه شده است.




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.